يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 73868
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مطرح کرد

هزینه 24 میلیارد تومان اعتبار در شهرک چاپ و نشر قم

قم نيوز : سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: 24 میلیارد تومان از اعتبارات برای احداث شهرک چاپ و نشر شهر قم و تکمیل زیرساخت‌های آن هزینه شد.
هزینه 24 میلیارد تومان اعتبار در شهرک چاپ و نشر قم
هزینه 24 میلیارد تومان اعتبار در شهرک چاپ و نشر قم
به گزارش قم نیوز جواد علیمددی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت شهرک چاپ و نشر شهر قم اظهار کرد: 24 میلیارد تومان از اعتبارات برای احداث این شهرک و تکمیل زیرساخت‌های آن هزینه شد، اما تنها دو واحد چاپ و نشر در این سال‌ها برای خرید زمین در شهرک اقدام کردند و این واحدها نیز هیچ اقدامی برای احداث ساختمان انجام ندادند.

وی ادامه داد: به دلیل عدم استقبال چاپخانه داران از استقرار در شهرک چاپ و نشر در طی سال‌های اخیر تصمیم گرفته شد که بخشی از زمین‌های این شهرک به بنکداران مواد غذایی و واحدهای تولید سوهان واگذار شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: شهرک‌های صنعتی از قانون شهرداری‌ها در زمینه حریم شهرها مستثنا است و به همین دلیل اعتراض شهرداری قم در زمینه عدم اخذ مجوز برای ساخت و ساز در شهرک چاپ و نشر از این نهاد وارد نیست، مصوبه واگذاری زمین‌های این شهرک با عنوان شهرک صنعتی در هیأت وزیران مصوب شد.


انتقاد از نیمه تمام وضعیت پروژه‌های درمانی در قم

رضا سیار فرماندار قم در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت پروژه‌های درمانی در استان قم اظهار کرد: یک سری از این پروژه‌ها از پنج سال پیش در استان آغاز شد و هم اکنون این پروژه ها نیمه کاره هستند، بلاتکلیف و رها بودن پروژه‌های نیمه تمام در استان قم یک مشکل بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های داخل شهر قم به دلیل نداشتن پارکینگ کافی، مشکلاتی برای ساکنان پیرامون این بیمارستان‌ها به وجود آوردند که باید تدبیری برای رفع این معضل اندیشیده شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbwwbz.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما