يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 73881
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم:

دستگاه‌های دولتی در قم برای جذب حداکثری منابع ملی اقدام کنند

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر ارزیابی منابع شناور در قم توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، گفت: دستگاه‌های دولتی برای جذب حداکثری منابع ملی اقدام کنند.
دستگاه‌های دولتی در قم برای جذب حداکثری منابع ملی اقدام کنند
دستگاه‌های دولتی در قم برای جذب حداکثری منابع ملی اقدام کنند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان نحوه تخصیص اعتبارات به ادارات دولتی استان قم، گفت: ضروری است با بررسی عملکرد مدیران، زمینه تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های استان قم فراهم شود.

وی با اشاره به تهیه لیست منابع شناور دستگاه‌های استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اضافه کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی می‌توانند پیگیری خود از ظرفیت‌های موجود را انجام بدهند.

استاندار قم با تأکید بر لزوم تشکیل کمیته تخصیص اعتبارات در استان قم، افزود: جهت دستیابی به اهداف کلی و تعیین راهکارهای عملی برای توسعه، تقویت روح تفاهم و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی در پایان ضمن تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط بین مراکز پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: باید در طول سال به اولویت‌های پژوهشی بپردازیم و بسترهای لازم برای توسعه استان در این حوزه فراهم شود.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۹۸، پیشنهادات کارگروه‌های تخصصی شورا مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgq79u.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما