کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد

تولید سالیانه ۱،۵ میلیون گلدان گل در مرکز تولید گل و گیاهان زینتی شهر

خبرگزاری فارس , 9 بهمن 1397 ساعت 9:33

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از تولید سالیانه ۱٫۵ میلیون گلدان گل در مرکز تولید گل و گیاهان زینتی شهر خبر داد.


به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث مرکز آموزش، تحقیقات و تولید گل‌ها گیاهان زینتی شهر قم اظهار کرد: در سال های اخیر یکی از نیازهای فضای سبز شهر قم که به جد به آن توجه شده تنوع بخشی به فضاهای شهری بوده که با استفاده از گل ها و گیاهان زینتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا مرکز آموزش، تحقیقات و تولید گل‌ها و گیاهان زینتی شهر قم به مساحت ۸،۵ هکتار در حال احداث است، افزود:‌ این مرکز در بخش انتهایی بوستان غدیر واقع شده که ۶ هزار مترمربع شامل گلخانه سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار گلدان گل تولید می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت:‌ گونه هایی در این مرکز تولید می شود که بخش خصوصی تولید نکرده یا قیمت آن بسیار گران است و از این نظر تولید آنها برای سازمان به صرفه بوده و می تواند در بخش های مختلف به کار گرفته شود.

وی با اشاره به محل استفاده این گیاهان زینتی بیان کرد:‌ این گل ها و گیاهان زینتی به صورت رایگان تحویل مناطق می‌شود تا کاشت در شهر صورت گیرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 73948

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73948/تولید-سالیانه-۱-۵-میلیون-گلدان-گل-مرکز-گیاهان-زینتی-شهر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir