سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 73969
منبع : خبرگزاری تسنیم

کمبود پارکینگ برای مسافران نوروزی در قم؛ حیاط مدارس برای پارکینگ در نظر گرفته شود

قم نيوز : معاون شهردار قم با تأکید بر مشکلات ترافیک و کمبود پارکینگ در ایام نوروز گفت: به دلیل ازدحام زائرین به استان لازم است حیاط مدارس و ادارات به‌عنوان پارکینگ در اختیار مسافران قرار گیرد.
کمبود پارکینگ برای مسافران نوروزی در قم؛ حیاط مدارس برای پارکینگ در نظر گرفته شود
کمبود پارکینگ برای مسافران نوروزی در قم؛ حیاط مدارس برای پارکینگ در نظر گرفته شود
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع استان ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در سالن جلسات معاونت زائرین استانداری برگزار شد اظهار داشت: جهت اطلاع زائرین، اطلاعات مربوط به سامانه مدیریت شهری 137 را در قالب بنر و به سه زبان مختلف در اختیار زائرین قرار خواهیم داد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی نسبت به‌تمامی نقاط اسکان دهی و تفریحی شهر به زائرین، گفت: لازم است قبل از تمام ورودی‌های شهر ازجمله جاده اراک، جاده کاشان و اتوبان قم-تهران، کانکس‌های پذیرایی از زائرین مستقر شود.

وی با تأکید بر مشکلات ترافیک و کمبود پارکینگ در ایام نوروز افزود: به دلیل ازدحام زائرین به استان لازم است حیاط مدارس و ادارات نیز به‌عنوان پارکینگ در اختیار مسافران قرار گیرد.

سامع با اشاره به راه‌اندازی ستاد اطلاع‌رسانی در هشت نقطه از شهر قم تأکید کرد: لازم است سامانه‌های اینترنتی آنلاین در اختیار مسافران قرار گیرد تا بتوانند محل اسکان مناسب را جستجو کرده تا در محل مناسب مستقر شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به بارانی بودن هوای استان در ایام نوروز، برای روزهای بارانی اماکن مسقف پیش‌بینی‌شده تا زائرین گرامی در معرض باد و باران قرار نگیرند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ابراز کرد: بوستان‌های امام رضا(ع)، فدک، علوی، غدیر و زائر برای استقرار زائرین در نظر گرفته‌شده است.

وی با تأکید بر مشکلات انشعابات در صحن امام خمینی(ره) واقع در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در پارکینگ شرقی حرم مطهر، 4 دستگاه کانکس سرویس بهداشتی تهیه‌شده است.

سامع گفت: در تلاش هستیم در نوروز امسال امدادهای اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در سطح شهر قم جهت مرتفع ساختن مشکلات زائرین، مستقر شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnn05.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما