سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 73970
منبع : خبرگزاری تسنیم

عملکرد مدیران دولتی در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب باشد

قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: عملکرد مدیران دولتی باید در راستای تحقق آرمان‌های امام و تحقق اسلام باشد و برای ایستادگی مقابل تهاجم دشمن باید در چارچوب دین حرکت کنیم.
عملکرد مدیران دولتی در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب باشد
عملکرد مدیران دولتی در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیران تأمین اجتماعی استان که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: مردم پای پرچم اسلام ایستادند و به دنبال حفظ این نظام و خون شهیدان هستند.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی افزود: دسیسه‌های دشمن اثر نداشته و نظام در چهل سالگی در حال رشد است در حالی که استکبار رو به سقوط است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به دوران سیاه رژیم شاهنشاهی عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در کشور دستگاهی حاکم بود که به مردم و نظر مردم و مراجع و علما هم توجهی نمی‌کرد.

امام جمعه قم با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: عملکرد مدیران دولتی باید در راستای تحقق آرمان‌های امام و تحقق اسلام باشد و برای ایستادگی مقابل تهاجم دشمن باید در چارچوب دین حرکت کنیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ماندگاری حکومت‌ها به ارائه خدمت به مردم است، گفت: مردم جان، مال و آبروی خود را در راه این انقلاب دادند تا حکومت خدایی با شعار الله اکبر تشکیل شود.

آیت الله سعیدی با اشاره به ارزش و اهمیت ولایت فقیه و لزوم تبعیت از آن بیان کرد: مدیریت حکومت اسلامی قوانین خاصی دارد و باید در چارچوب حکومت الهی و تحت ولایت رهبر معظم انقلاب باشد.

وی گفت: رضا خان با امپریالیست و کمونیست‌ها همراه بود و اگر به خدمات رضا شاه در ایران دقت کنیم، این خدمات در راستای اهداف و منفعت کشورهای امپریالیستی بود و اگر در جایی به نفع مردم بود انگیزه ای برای کار نداشتند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، افزود: مؤمنین باید در دایره مدیریت خدا وارد شوند و از طاغوت دوری کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اختلاس و خارج شدن از دایره حکومت الهی برخی از افراد در نظام، عنوان کرد: دستگیری این افراد و صدور حکم در دستگاه‌های قضایی نظام نشان دهنده سلامت نظام جمهوری اسلامی ایران است، در زمان شاه نیز از این اختلاس‌ها بود اما رژیم مخالفتی نمی‌کرد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه هدف دشمن از بین بردن سلامت نظام و مدیران دولتی است، خاطرنشان کرد: سلامت دستگاه‌های نظام با عملکرد مدیران حفظ می‌شود و خانواده‌های شما هم در معرض آسیب‌ها هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx1de.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما