چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 74000
منبع : خبرگزاری تسنیم

به منافع مردم و دولت در حفاظت از منابع طبیعی توجه شود

قم نيوز : مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: در حفاظت از منابع طبیعی باید به منافع مردم و دولت به‌صورت دوطرفه نگاه کنیم.
به منافع مردم و دولت در حفاظت از منابع طبیعی توجه شود
به منافع مردم و دولت در حفاظت از منابع طبیعی توجه شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید مصطفی طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در چهارمین گردهمایی سراسری معاونین حفاظت و امور اراضی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که در سالن همایش‌های خانه معلم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه حفاظت از جان، مال و آبروی مردم در حفاظت از منابع طبیعی باید موردتوجه قرار گیرد، اظهار داشت: ضربه زدن به جان، مال و آبروی مردم از مصادیق ظلم است و هر فردی که ظلم کند باید نزد خداوند متعال پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه در حفاظت از منابع طبیعی باید به منافع مردم و دولت به‌صورت دوطرفه نگاه کنیم، اضافه کرد: در حوزه کاداستر و تعیین مراتع و جنگل‌ها باید مراقب باشیم تا داشته‌های دولت و مردم با یکدیگر جابه‌جا نشود.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: هر فردی وظیفه قانونی مشخصی را بر عهده دارد که باید نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس روایتی از امام صادق(ع)، قطع درختان عذاب‌های سنگین الهی را برای جامعه و افراد به دنبال دارد، گفت: بر اساس آموزه‌های اسلامی، حکومت اسلامی نسبت به همه نعمت‌های الهی مسئولیت دارد و باید در حراست و نگهداری آن‌ها کوشا باشد.

وی با تأکید بر اینکه ما باید به دنبال تطبیق دادن خود با اسلام باشیم، مطرح کرد: گاهی به‌جای ضربه زدن به طبیعت و ایجاد جاده‌های مختلف می‌توانیم از تونل‌های زیرزمینی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawwn0.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما