چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 74009
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت به اردوي تيم ملي فوتسال

ملي‌پوشان فوتسال قم مسافر اروپا شدند

قم نيوز : ملي‌پوشان فوتسال استان قم با دعوت از سوي كادر فني تيم ملي براي سفر برون‌مرزي تيم ملي بزرگسالان ايران به قاره اروپا انتخاب شدند.
ملي‌پوشان فوتسال قم مسافر اروپا شدند
ملي‌پوشان فوتسال قم مسافر اروپا شدند
به گزارش قم نیوز اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال برای یک سفر برون‌مرزی به قاره اروپا بعد از بازی‌های دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تشکیل می‌شود و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری به همراه چند فوتسالیست شاغل در خارج از کشور به این اردو می‌روند.

این در حالی است که تیم ملی قصد سفر به کشور صربستان با هدف برپایی اردوی تدارکاتی و چند بازی دوستانه با تیم ملی این کشور را دارد، بر همین اساس ۱۲ بازیکن شاغل در لیگ برتر فوتسال ایران به همراه دو لژیونر که یکی از آنها ستاره فوتسال قم است، به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

در شرایطی که خبری از احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی، قدرت بهادری، علیرضا صمیمی و مهدی جاوید در اردوی تیم ملی فوتسال نیست، سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی نام علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی دو ملی‌پوش فوتسال قم را در بین اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی قرار داده است.

این اردو از روز جمعه دوازدهم بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و بازیکنان شاغل در تیم‌های لیگ برتری باید بعد از بازی‌های دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر که روز پنجشنبه یازدهم بهمن به انجام می‌رسد، بلافاصله خود را به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان معرفی کنند.

این در شرایطی است که تیم ملی روز شنبه سیزدهم بهمن ماه قصد ترک ایران به مقصد صربستان را دارد تا با توجه به زمان فیفا دو بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور داشته باشد، بر همین اساس بهزاد عظیمی و علیرضا رفیعی از ملی حفاری خوزستان همراه با مسعود محمدی از فرش‌آراء مشهد در این اردو حضور دارند.

همچنین مهرداد قنبرزاده و امین نصرالله‌زاده از آذرخش هرمزگان، سپهر محمدی، سعید عباسی، محمد شجری و مسلم اولاد قباد از گیتی‌پسند اصفهان، محمدرضا سنگ‌سفیدی، حمید احمدی و ابوالقاسم اروجی از مس سونگون همراه با علی‌اصغر حسن‌زاده از شنزن چین و حسین طیبی از تیم غیرت قزاقستان دیگر مسافرین این اردو به شمار می‌روند.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhyea.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما