چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 74018
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب:

سوریه امروز باعث عزت مومنان و خواری دشمنان شده است

قم نيوز : آیت‌الله محسن اراکی : عزت مسلمانان تعیین کننده خیر در دنیا و آخرت است، ما در دمشق، پایتخت عزت و مقاومت که پایتخت درگیری با صهونیست‌هاست، گرد هم آمده‌ایم.
سوریه امروز باعث عزت مومنان و خواری دشمنان شده است
سوریه امروز باعث عزت مومنان و خواری دشمنان شده است
به گزارش قم نیوز چهاردهمین همایش بزرگ علمائی در شهر دمشق باپخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سوریه آغازبه کار کرد.

آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی طی سخنانی در این نشست با اشاره به استقلال و عزت مسلمین، اظهار داشت: عزت شما تعیین کننده خیر در دنیا و آخرت است، ما در دمشق، پایتخت عزت و مقاومت که پایتخت درگیری با صهونیست‌هاست، گرد هم آمده‌ایم.

 آیت‌الله اراکی ادامه داد: سوریه امروز باعث عزت مومنان و خواری دشمنان شده است و تمام کسانی که به دنبال عزت اسلام هستند در اینجا حضور دارند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی تصریح کرد: ما دست خود را در دست کسانی قرار می‌دهیم که در جبهه مقاومت قرار دارند و در برابر ظلم مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به سیطره ظلم استعمارگرانه آمریکا و استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، افزود: خداوند وعده داده که مومنین را یاری می‌کند و از این رو ما شاهد یاری خداوند نسبت به مسلمین و مقاومت فلسطین و لبنان و سوریه هستیم.

آیت‌الله اراکی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی از جریان مقاومت اسلامی و پرچمداری جریان مقاومت توسط کشورمان خاطرنشان کرد: ایران، سوریه، لبنان، یمن و بسیاری از کشورها مقاومت اسلامی را پیش می‌برند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی با بیان اینکه ما برای دمشق و مردم سوریه از خداوند تبارک و تعالی خواستار آسایش، آرامش و موفقیت در مسیر مقاومت هستیم، گفت: ان شاءلله خداوند این کشور را در مقابل تمام آسیب‌ها یاری کند و می‌خواهیم تمام کشورها از یمن تا سوریه و عراق و لبنان را یاری کرده و جبهه مقاومت را جبهه ثبات قرار دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoyea.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما