پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 74030
منبع : خبرگزاری ايرنا
معاون وزیر آموزش و پرورش:

ورزش دانش آموزی نظام یکپارچه استعدادیابی را پایه ریزی را کرد

قم نيوز : معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: ورزش دانش آموزی، نظام یکپارچه استعدادیابی را پایه ریزی و مسیر ترقی استعدادهای کشور را هموار کرده است.
ورزش دانش آموزی نظام یکپارچه استعدادیابی را پایه ریزی را کرد
ورزش دانش آموزی نظام یکپارچه استعدادیابی را پایه ریزی را کرد
به گزارش قم نیوز مهرزاد حمیدی در آیین افتتاح مسابقات ورزشی کشتی پهلوانی و زورخانه ای و کبدی از سری مسابقات سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی پسر کشور در سالن ورزشی مریم شهر قم، اظهار کرد: امروز بی توجهی به ورزش دانش آموزی، بی توجهی به ورزش کشور است و رقیب پنداری ورزش دانش آموزی صحیح نیست.

وی ادامه داد: تکیه به ورزش دانش آموزی، تکیه به خزانه ملی استعدادهای کشور و توجه به آن ، استحکام بخشیدن به ورزش ملی است. 
حمیدی گفت: به مدد 33 هزار معلم سختکوش تربیت بدنی کشور، تلاش مدیران ورزش دانش آموزی و ساختار آموزش و پرورش؛ در نقاط گوناگون کشور امکان غربالگری استعدادها فراهم شده است.

وی به حضور چند تن از رئیسان فدراسیون های ورزشی در این مراسم اشاره کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: آنها آمده اند تا استعدادها را غربال و در بدنه تیم های ملی از شما استفاده کنند. 

وی با بیان این که امروز عصاره های ورزش دانش آموزی در این مسابقه ها شرکت کرده اند، گفت: مصمم هستیم که در کنار ورزش دانش آموزی، در سطح گسترده، ورزش 950 هزار معلم زحمتکش و سختکوشِ وزارت آموزش و پرورش را طراحی، برنامه ریزی و در سطح وسیع اجرا کنیم. 

حمیدی در بخش دیگر سخنان خود گفت: خوشحال هستیم که این دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزی در شهر مقدس قم، در کنار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود. 

سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور به میزبانی قم با حضور 2 هزار دانش آموز ورزشکار، مربیان، سرپرستان و داوران تا سیزدهم بهمن ماه جاری در چهار رشته ورزشی (کشتی پهلوانی و زورخانه ای، بسکتبال سه نفره، لنگ و کبدی) در پنج سالن ورزشی شهر قم ترتیب می یابد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzz05.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما