کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: مدیران سست و کم‌تحرک باید بروند

خبرگزاری تسنیم , 11 بهمن 1397 ساعت 21:33

استاندار قم با انتقاد از برخی مدیران سست و کم‌تحرک گفت: مدیرانی که کاهلی در کنار تنبلی دارند در پست خود باقی نخواهند ماند و در بررسی عملکرد مدیران دستگاه رفاقت و سفارشات را مدنظر قرار نمی‌دهیم و با آن‌ها برخورد می‌کنم.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به هجمه‌ها و وعده‌های دشمنان برای عدم توفیق نظام در چهل‌سالگی اظهار داشت: دشمنان در طول این سال‌ها شرایط نامناسبی در جلوی حرکت کشور ایجاد کردند که تیرشان یکی پس از دیگری به سنگ خورد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام جزو وظایف خادمان ملت است عنوان کرد: مردم نیاز به امیدبخشی دارند که باید مسئولان در هر جایگاهی پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند.

استاندار قم با انتقاد از برخی مدیران سست و کم‌تحرک خاطرنشان کرد: مدیرانی که کاهلی در کنار تنبلی دارند در پست خود باقی نخواهند ماند و در بررسی عملکرد مدیران دستگاه رفاقت و سفارشات را مدنظر قرار نخواهم داد و با آن‌ها برخورد می‌کنم.

 وی با انتقاد از برخی از روابط عمومی دستگاه‌ها تصریح کرد: مدیران باید همواره پاسخگوی رسانه‌ها باشند ولی متأسفانه برخی از روابط عمومی‌ها تنها روابط عمومی مدیران هستند و برجسته‌سازی مدیران را دنبال می‌کنند که در این شرایط از اهداف خود در حال دور شدن هستند و دستگاه‌ها نباید در برخورد با رسانه‌ها لکنت زبان داشته باشند.

سرمست در پاسخ به سؤالی درباره جابه‌جایی مدیران ناکارآمد و سفارشی افزود: اینجا قم است و باید شرایط قم را در نظر گرفت و برای آن فعلاً سؤالی ندارم ولی از مدیران برنامه خواسته‌ام که اگر دستگاهی پویا نباشد مجبور به تغییر مدیر آن خواهیم بود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فرودگاه قم یادآور شد: بازدیدی از این مجموعه انجام‌شده که باید حق‌وحقوق مردم پیگیری و مشکل معارضین مرتفع شود و بعد از بررسی آماده واگذاری به بخش خصوصی هستیم.

استاندار قم با بیان اینکه پروژه منوریل در صورت جذب سرمایه‌گذار واگذار می‌شود، ادامه داد: شأن مردم باید در کارگروه تنظیم بازار در نظر گرفته شود و از مسئولان آن درخواست کرده‌ام تا اقدامات لازم برای کاهش فشارها به مردم را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه پیوست‌های فرهنگی، زیست‌محیطی، عمرانی و.... در طرح‌ها و پروژه‌ها باید رعایت شود، تصریح کرد:مدیر باید جسارت تصمیم‌گیری داشته باشد و مدیران باید پاسخگوی اقدامات خود باشند و مردم باید آن‌ها را قضاوت کنند.

سرمست اولویت استان را جذب سرمایه‌گذار و افزایش جذب مشارکت بخش خصوصی دانست و افزود: مجموعه استانداری آماده همکاری با مدیریت شهری برای توازن بخشی و عدالت بخشی در بین مناطق است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 74051

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74051/استاندار-قم-مدیران-سست-کم-تحرک-باید-بروند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir