جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 74058
منبع : خبرگزاری فارس
نمایش درخشان شاگردان صبوری قبل از نیمه نهایی

فوتسالیست‌های قم در جمع ۴ تیم برتر ایران/ فرش‌آرا چوبله شد!

قم نيوز : شاگردان حسین صبوری با برتری مقابل فرش‌آرا مشهد به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران صعود کردند.
فوتسالیست‌های قم در جمع ۴ تیم برتر ایران/ فرش‌آرا چوبله شد!
فوتسالیست‌های قم در جمع ۴ تیم برتر ایران/ فرش‌آرا چوبله شد!
به گزارش قم نیوز در یکی از مسابقات دور دوم مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، تیم سوهان محمدسیما قم از ساعت ۱۶ امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم فرش‌آرا مشهد رفت.

سوهان محمدسیما که در دیدار رفت مرحله پلی‌آف مقابل فرش‌آرا به برتری یک بر صفر رسیده بود، در مسابقه امروز و در حضور حدود ۲ هزار تماشاگر قمی، با ترکیب محمدرضا دهقانی، هاشم فرج‌زاده، علیرضا وفایی، ناصر اطمینان و محمدحسین کوهستانی در زمین حاضر شد و نمایش هجومی در دستور کار قرار داد که تلاش شاگردان حسین صبوری زودتر از حریف مشهدی به ثمر نشست.

فوتسالیست‌های قمی که بازی را بهتر آغاز کرده بودند، در دقیقه ۸ روی حرکت تکنیکی و پاس علیرضا وفایی، توسط روح‌الله ایثاری به گل رسیدند و دروازه حریف مشهدی خود را باز کردند.

در ادامه دو تیم حملات زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، اما در لحظات پایانی نیمه اول و در زمانی که فرش‌آرا موقعیت‌های خطرناکی به وجود آورده بود، شاگردان صبوری بودند که در یک ضد حمله سریع، روی کار تیمی و با یک- دو وفایی و ایثاری، این بار در ۲۷ ثانیه به پایان نیمه نخست توسط ایثاری به گل رسیدند و با برتری ۲ بر صفر به رختکن رفتند.

محسن حسن‌زاده، سرمربی سابق تیم لیگ برتری فوتسال قم و کنونی فرش‌آرا که امیدوار بود با عملکرد هجومی بازیکنان‌ خود نتیجه را برابر سوهان محمدسیما جبران کند، با وجود حملات پُر تعداد تیمش در نیمه دوم، نتوانست شاگردان پیشین خود را شکست دهد و در نهایت بازنده قم را ترک کرد.

فوتسالیست‌های محمدسیما که با حمایت فوق‌العاده تماشاگران قمی و در سالن مملوء از جمعیت شهید حیدریان سعی در مدیریت بازی داشتند، موفق شدند در نیمه دوم دروازه خود را بسته نگه دارند و با وجود اینکه فرش‌آرا بیش از ۶ دقیقه از تاکتیک پاورپلی(۵ بازیکن) استفاده می‌کرد، گلی دریافت نکنند تا با برتری ۲ بر صفر این مسابقه را پشت سر بگذارند.
تیم فوتسال محمدسیما قم با دو برتری پیاپی مقابل فرش‌آرا، کار مشهدی‌ها را یکسره کرد و اجازه نداد سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف که قرار بود به میزبانی شاگردان حسن‌زاده باشد، برگزار شود.

شاگردان صبوری با برتری مقابل فرش‌آرا، باید در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف برنده دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان، قهرمان فوتسال آسیا و شهروند ساری بروند.

محمدرضا دهقانی‌فردوئی، مسعود ایازی‌پور، هاشم فرج‌زاده، محمد کرمانی، محمدحسین کوهستانی، سعید قاسمی، روح‌الله ایثاری، سید مصطفی موسوی‌خواه، علیرضا وفایی، سید حسین رضوی، ناصر اطمینان و وحید حاجی‌اسماعیلی ۱۲ بازیکنی بودند که با نظر حسین صبوری در لیست سوهان محمدسیما قم برابر فرش‌آرا مشهد حضور داشتند.

فرش‌آرا مشهد نیز بنابر اعلام محسن حسن‌زاده، در این مسابقه حامد سنایی، باقر محمدی، علی رستمی، بهنام فعال، میثم ایلانلو، مجید خزایی، هادی احمدی، کمال کهندل، سروش احمدنیا، بهمن جعفری، محمد عبدی و محمدرضا پیکانی‌روز را برابر نماینده فوتسال قم در فهرست داشت که نتوانست دست پُر قم را ترک کند.

تیم فوتسال محمدسیما قم علاوه بر دو پیروزی در مرحله پلی‌آف و دو کلین‌شیت با درخشش محمد دهقان، در جریان دور اول لیگ برتر فوتسال نیز دو برتری با نتایج ۴ بر ۳ در قم و ۲ بر یک در مشهد کسب کرده بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjz05.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما