جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 74067
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد:

نماینده قم می تواند فینالیست شود/ اسیر اشتباهات فردی شدیم

قم نيوز : سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد معتقد است فوتسالیست‌های محمدسیما قم توانایی راهیابی به فینال لیگ برتر را دارند.
نماینده قم می تواند فینالیست شود/ اسیر اشتباهات فردی شدیم
نماینده قم می تواند فینالیست شود/ اسیر اشتباهات فردی شدیم
به گزارش قم نیوز محسن حسن‌زاده عصر امروز بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر سوهان محمدسیما قم در مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم؛ از هواداران خوب و فهیم قم که همشهریانم هستند و همواره به بنده محبت داشتند، تشکر می‌کنم؛ آنها جذابیت بازی را بیشتر از حد انتظار کردند.

وی با بیان اینکه بازی از سطح فنی خوبی برخودار بود، ابراز کرد: دو تیم استراتژی متفاوتی در این مسابقه داشتند؛ ما مالکیت توپ را در اختیار گرفتیم و جوانان ما خوب کار کردند ولی مثل مسابقات گذشته اسیر دو ضد حمله و اشتباهات فردی شدند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد تصریح کرد: این شکست، از ارزش بچه‌های ما کم نمی‌کند. آنها ۲۶ هفته بازی‌های خوب و با کیفیت ارائه دادند که از آنها تشکر می‌کنم. امروز هم با تمام وجود مثل همیشه تلاش کردند تا به نتیجه برسند؛ بالاخره رقابت است و این مسائل پیش می‌آید.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه روی دو اشتباه و غافلگیری گل خوردیم، عنوان کرد: برخلاف تیم ما که یک‌دست است، تیم فوتسال قم متکی به بازیکنان خاصی ازجمله علیرضا وفایی است که امروز هم تاثیرگذار بودند. فوتسالیت‌های قم بخاطر سال‌ها حضور در لیگ برتر، با تجربه هستند و از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارند.

وی اضافه کرد: شاید اغراق نباشد ولی با بدشانسی مواجه شدیم؛ تیم ما سه، چهار برابر تیم محمدسیما موقعیت گل داشت ولی پذیرفتیم که شکست، جزئی از رقابت است.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا با تاکید بر اینکه تیم جوانی داریم، گفت: به دلیل کم‌تجربگی، شاید بازیکنان ما نتوانستند در شرایط پُر فشار و حساس عملکرد خوب خود را نشان دهند ولی این اتفاق، توانمندی و تلاش بازیکنان در طول فصل و جایگاهی که در لیگ برتر کسب کردند را زیر سوال نمی‌برد.

حسن‌زاده ادامه داد: مرحله پلی‌آف فرصتی بود که نتوانستیم از آن استفاده کنیم؛ برای کسب قهرمانی امیدوار بودیم و جنگیدیم ولی واقعیت این است به لحاظ نفری و شرایط سنی، در مقایسه با سایر تیم‌های پلی‌آف جوان‌تر هستیم و این مشکل در مرحله پلی‌آف گریبانگیرمان شد.

وی یادآور شد: با توجه به حساسیت‌ها و شرایط ویژه مرحله پلی‌آف، تجربه بازیکنان می‌تواند به تیم‌ها کمک کند که ما یک مقدار در این زمینه مشکل داشتیم و موجب شد با وجود شایستگی به لحاظ فنی، نتوانیم صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد تصریح کرد: به تیم شهرم، قم و شاگردان خودم تبریک می‌گویم؛ رقابت بین تیم‌ها وجود داشت که تلاش کردند و قسمت بود تا آنها صعود کنند؛ امیدوار هستم در ادامه مسیرشان نیز به موفقیت برسند.

حسن‌زاده یادآور شد: بعد از سال‌ها که نایب‌قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی را برای شهرم کسب کردم، امیدوار هستم امسال هم این تیم موفق شود چراکه به لحاظ بازیکن توان رسیدن به فینال را دارد و اگر کادر فنی بتواند مدیریت کند، قهرمانی تیم قم دور از دسترس نیست.

وی اظهار کرد: تیم قم با توجه به اینکه بازیکنان خوبی که خارج از قم بوده را جذب کرده، نفرات با کیفیتی دارد و جزو تیم‌هایی است که می‌تواند به فینال برسد؛ اگر کادر فنی تیم تمرکز بیشتری داشته باشند، این تیم می‌تواند موفق شود.

سرمربی سابق تیم‌های صبا و ماهان تندیس قم ابراز کرد: فوتسالیست‌های قمی سال‌ها در لیگ برتر بازی می‌کنند و سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی را دارند؛ آنها از توانایی و تجربه بازی‌های سخت در پلی‌آف برخودار هستند که همین تجربه می‌تواند به آنها کمک کند.

حسن‌زاده اضافه کرد: امیدوار هستم تیم فوتسال قم به فینال صعود کند که قطعا این اتفاق موجب خوشحالی من نیز خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5z05.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما