شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 74082
منبع : خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام‌ ذوالنور: قدرت موشکی سایه تهدید را از کشور برداشته است

قم نيوز : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برجام سایه تهدید و جنگ را از کشور برنداشته بلکه تهدیدات امنیتی کشور را بیشتر کرده است، آن چیزی که سایه تهدید از کشور را برداشته قدرت بالستیکی و موشکی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: قدرت موشکی سایه تهدید را از کشور برداشته است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: قدرت موشکی سایه تهدید را از کشور برداشته است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور ظهر امروز در سومین سالگرد شهادت شهید مدافع شهید" سامانلو" که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، اظهار داشت: مشکل امروز جامعه حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه نیست.

وی با انتقاد طرح مسائل انحرافی دولت برای به حاشیه راندن مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور افزود: مشکل اصلی امروز مردم بیکاری، معیشت، فساد اداری، رشوه‌خواری، فساد دستگاه‌های دولتی و ازدواج است، دولت با آدرس اشتباه به مردم و طرح مسائل حاشیه‌ای می‌خواهد ذهن آن‌ها را از ناکارآمدی خود منحرف کند، مشکل امروز کنسرت و آزادی ورود بانوان به ورزشگاه نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان اخیر برخی مسئولان در وجود روحیه استبداد در بین مسئولان ارشد نظام گفت: طبق گزارش کمیسیون دیوان محاسبات دولت 47 درصد قانون بودجه کشور را زیرپاگذاشته است، اگر استبدادی در کشور بود با این تخلف آشکار دولت برخورد می‌شود.

وی ابراز کرد: برجام سایه تهدید و جنگ را از کشور برنداشته بلکه تهدیدات کشور را نیز بیشتر کرده است، آن چیزی که سایه تهدید را از کشور برداشته قدرت بالستیکی و موشکی کشور است. مشکل امروز مردم پالرمو نیست، گفته بودند با اجرای برجام تمام تحریم‌ها به‌صورت یک مره برداشته می‌شود درحالی‌که امروز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است، وزیر خارجه با صراحت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر رفع مشکلات  اقتصادی کشور با اجرای معاهده پالرمو تضمینی به ملت ایران دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای تأکید کرد: هر جا که کشور با روحیه انقلابی و اجتهادی وارد کارشده به موفقیت رسیده که پیشرفت‌های هسته‌ای، موشکی و علمی از جمله مهم‌ترین آن‌ها بوده و هر جا که باروحیه انفعال و خودباختگی روی کار آمده کشور عقب‌گرد کرده که مسئله برجام نمونه آخر آن است. آزادی سران فتنه دغدغه ملت ایران نیست مشکل معیشت مشکل اصلی مردم است.

ذوالنور عنوان کرد: اگر داخلی‌ها بگذرانند ایران به‌راحتی از مشکلات و تحریم‌های اقتصادی عبور خواهد کرد و آینده کشور روشن است. پیروزی انقلاب اسلامی محاسبات تاریخی را برهم زده و نظام سلطه را عصبانی کرد، تا قبل از انقلاب اسلامی قطب‌های شرق و غرب بر تحولات عرصه بین‌الملل تأثیر می‌گذاشتند اما با بروز انقلاب بلوک‌بندی‌های بین‌المللی دچار چالش شده و هر دو نظام سلطه‌گر غرب و شرق برای نابودی انقلاب اسلامی متحد شده و انواع توطئه‌ها، تحریم‌های اقتصادی بایکوت‌های سیاسی، تهدیدات امنیتی و موارد مشابه را علیه ایران به راه انداختند.

رئیس کمیسیون هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از توطئه‌های دشمنان برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایجاد جنگ‌های نیابتی و تشکیل گروهک‌های تروریستی از آخرین نمونه‌های نقشه‌های شوم استکبار جهانی در مقابله با نظام اسلامی بود. نوع اقدامات و عقاید تکفیری وحشت ناک و کشنده است، جهاد نکاح و فروش زنان و دختران به‌عنوان برده‌های جنسی از اشکال فاجعه‌آمیز تکفیری‌ها در کشورهای همسایه بود. امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت و مهاجرت شهدای فداکار مدافع حرم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز برخی به بلندگو و زبان گویای دشمن در کشور تبدیل‌شده و سیاست‌ها و اهداف آن‌ها را به‌صورت مستمر تکرار و دنبال می‌کنند، آمریکا در حال حاضر 36 پایگاه منطقه داشته و اگر از سوریه خارج شود پایگاه‌های دیگر خود را در منطقه تقویت می‌کند، بیش از 120 کشور دنیا در سوریه حضورداشته و از تکفیری‌ها حمایت می‌کردند اما به برکت حضور شهدای مدافع حرم در این کشور محور مقاومت اسلامی زمین‌گیر شده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای خاطرنشان کرد: تا چند سال تهدید صرف ایالات‌متحده سبب سقوط برخی دولت‌ها در آسیا و آمریکا می‌شد اما امروز هیمنه آمریکا در سرتاسر دنیا شکسته شده و ازمیان‌رفته است. قبل از انقلاب اسلامی 4 هزار مستشار آمریکایی در ارتش ایران حضورداشته و تمام‌کارها نیز صرفاً با خواست و درخواست آن‌ها انجام می‌شد، عزت اصلی جمهوری اسلامی امروز این است که وابسته به هیچ دولت خارجی نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauwn0.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما