شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 74099
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
با حضور مسئولان استانی: 

آیین خطبه‌خوانی خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد 

قم نيوز : در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.
آیین خطبه‌خوانی خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد 
آیین خطبه‌خوانی خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد 
به گزارش قم نیوز در این مراسم که صبح امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس  قم،  ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا را ضروری دانست.

بهرام سرمست، استاندار قم نیز در این مراسم گفت: امید است در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با امید بیشتر به آینده و افتخاری که به گذشته داریم، گام‌های مؤثری را برای بهبود وضعیت مردم و توسعه استان برداریم و دست آورده‌ای دولت را تبیین کنیم.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان داشته‌اند، چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، نشانه پیری آن نیست، بلکه نشانه بلوغ و شکوفایی آن و آغاز راه است. برخلاف دسیسه‌های دشمنان که بنا داشتند جمهوری اسلامی ایران این پیروزی انقلاب را جشن نگیرد، در آغاز راه و در دوران شکوفایی انقلاب با گام‌های بلند به‌پیش خواهیم رفت.

در ادامه، آیین خطبه‌خوانی توسط حاج عباس حیدرزاده برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم به زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مشرف شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3uay.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما