کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسن عباسی در قم: لیبرال‌های داخلی خود را نیازمند خارجی‌ها می دانند

خبرگزاری فارس , 13 بهمن 1397 ساعت 18:45

رئیس اندیشکده یقین گفت: لیبرال‌ها در کشورمان در عرصه مدیریت خود را نیازمند خارجی‌ها می‌دانند و می‌گویند که باید مدیر وارد کنیم، این حرف برگشتن به وضعیت پیش از انقلاب اسلامی است.


به گزارش قم نیوز حسن عباسی شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان با اشاره به رمز استمرار انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران با شناختی که از اسلام داشتند، پای انقلاب اسلامی ایستادند، امام خمینی(ره) فرمودند که ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا است.

وی ادامه داد: از سوء مدیریت‌ها و نفوذها و کاستی‌ها در کشورمان آگاه هستیم و مبارزه جریان انقلابی در ایران با این جریان‌ها ادامه دارد، همراهی ملت ایران در زمان کنونی با انقلاب از روی احساسات نیست و آن‌ها براساس تجربه این کار را انجام می‌دهند.

رئیس اندیشکده یقین افزود: 40 سال تهدید، توطئه و تطمیع نتوانست که مردم کشورمان را از انقلاب اسلامی جدا کند، این انقلاب زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، هیاهوی دشمنان در خصوص پایان عمر جمهوری اسلامی ایران جنگ روانی است و آن‌ها از 40 سال پیش تاکنون برای براندازی این نظام تلاش می‌کنند.

عباسی روحانیت شیعه را پیشگامان عرصه نبرد با استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: روحانیون شیعی این اقدامات را به تاسی از انبیای الهی انجام دادند.در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، شوروی جزو قدرت‌های بزرگ جهان است، امام خمینی(ره) در دوران حیات خود طی پیامی به سران شوروی در خصوص پایان این حکومت هشدار داد، روزی هم چنین عاقبتی برای آمریکا رخ خواهد داد.

رئیس اندیشکده یقین افزود: جوانان فلسطینی با پیروزی انقلاب اسلامی فهمیدند که برای غلبه بر صهیونیست‌ها باید به سراغ اسلام بروند و گروه‌های حماس و جهاد اسلامی تشکیل پیدا کردند، این گروه‌ها در جنگ‌های اخیر توانستند که با موشک‌های مختلف پایتخت رژیم صهیونیستی را هدف قرار بدهند.

عباسی با اشاره به سرنوشت عراق اظهار کرد: کسی باور نمی‌کرد در سرزمینی که روزی صدام حکمرانی می‌کرد، جریان انقلابی سرکار بیاید و الحشد الشعبی به دستور مرجعیت تشکیل شد.

وی ادامه داد: شیعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در لبنان قدرت گرفت و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از رهبران قدرتمند جهان است، عزتی که حزب‌الله کسب پیدا کرد، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس اندیشکده یقین افزود: در مدیریت کارآمد انقلابی سردار قاسم سلیمانی توانست که حکومت داعش را در منطقه از بین ببرد، ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا گفت که این کشور هفت هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرد، اما سود آن را ایران برد.

عباسی با اشاره به لزوم داشتن تفکر انقلابی اظهار کرد: اگر اکنون در عرصه‌هایی همچون صنعت خودرو دچار مشکل هستیم، دلیلش این است که این عرصه‌ها دست جریان انقلابی نبود و نباید ناکارآمدی در این بخش‌ها را پای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بگذاریم.

وی ادامه داد: در کشورمان استقلال مطلق از قدرت‌های خارجی وجود دارد و این استقلال بی نظیر است، ولی لیبرال‌ها در کشورمان در عرصه مدیریت خود را نیازمند خارجی‌ها می‌دانند و می‌گویند که باید مدیر وارد کنیم، این حرف برگشتن به وضعیت پیش از انقلاب اسلامی است.

رئیس اندیشکده یقین افزود: باور لیبرال‌ها این است که ما نمی‌توانیم، اما امام خمینی(ره) به ما یاد داد که می‌توانیم، چون به خداوند توکل داریم، زمانی که به تکلیف خودمان عمل کنیم، پیروز می‌شویم، مردان بی ادعا در عرصه دفاعی توانستند که دشمنان کشورمان را شکست بدهند.

عباسی موشک‌های کشورمان را مایه هراس دشمنان دانست و تصریح کرد: کسی که صنعت دفاعی ایران را بشناسد، می‌فهمد که این مدیریت از آیات جهاد و شهادت ریشه گرفته است.مدیریت فوق استراتژیک مقام معظم رهبری بخشی از درس اسلام در عرصه مدیریت سیاسی است، اگر قرن بیستم میلادی قرن امام خمینی(ره) بود، قرن بیست و یکم میلادی هم قرن مقام معظم رهبری است.

رئیس اندیشکده یقین افزود: نظامیان کشورمان در طول 12 سال اخیر 4 بار نظامیان آمریکایی و انگلیسی را پس از تجاوز به آب‌های کشورمان دستگیر کردند، ترامپ اخیرا به این مساله اشاره کرد و گفت که ایران با دستگیری کماندوهای آمریکایی، آبروی این کشور را در جهان برد.

عباسی با اشاره به وضعیت آمریکا اظهار کرد: این کشور 22 هزار میلیارد دلار بدهی دارد، آمریکا با وجود اینکه دم از دموکراسی می‌زند، از رهبر کودتاچیان در ونزوئلا در مقابل رئیس جمهور قانونی این کشور حمایت کرد، قدرت نرم آمریکا در جهان در حال افول است و اگر این کشور از دموکراسی سخن بگوید، همه به آن می‌خندند.

وی ادامه داد: آمریکا اکنون دیگری حرفی برای گفتن در جهان ندارد، این کشور به لحاظ اقتصادی ورشکسته است و توان حمله نظامی به ایران را ندارد، اگر آمریکا دست به حماقتی علیه کشورمان بزند، پایگاه‌های این کشور در منطقه از بین می‌روند، هیچ قدرتی در جهان توان ایستادگی در برابر اراده ملت ایران به رهبری معظم انقلاب را ندارد، جریان لیبرال داخلی و خارجی بداند که ما در ایران نگران حمله نظامی خارجی نیستیم.

رئیس اندیشکده یقین افزود: تفکری که آینده جهان را اداره می‌کند، تفکر اسلام است، تفکراتی همچون لیبرالیسم، کمونیسم و سوسیالیسم شکست خوردند و تفکر انقلاب اسلامی، جهان را در آینده اداره خواهد کرد.

عباسی با اشاره به عملکرد جریان اصلاحات خاطرنشان کرد: از زمان سرکارآمدن این جریان در سال 76، تئوریسین‌های جریان اصلاحات هر روز چندین شبهه علیه اسلام تولید کردند، در جشنواره فارابی در دولت تدبیر و امید، جایزه ویژه به کسی داده شد که نظریه او، نظریه مرگ اسلام بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 74122

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74122/حسن-عباسی-قم-لیبرال-های-داخلی-خود-نیازمند-خارجی-ها-می-دانند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir