يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 74132
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آغاز به کار نمایشگاه «مهدویت و انقلاب اسلامی» در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : هم‌زمان با آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه « مهدویت و انقلاب اسلامی» به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این مکان مقدس آغاز به کار کرد.
آغاز به کار نمایشگاه «مهدویت و انقلاب اسلامی» در مسجد مقدس جمکران
آغاز به کار نمایشگاه «مهدویت و انقلاب اسلامی» در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز ابراهیم صدوقی معاون فرهنگی این مکان مقدس در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه « مهدویت و انقلاب اسلامی» اظهار کرد: با توجه به برگزاری همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی، مسجد مقدس جمکران به‌عنوان یکی از همکاران برگزاری این همایش ملی، نمایشگاهی را با عنوان مهدویت و انقلاب اسلامی با موضوع تبیین خدمات متقابل مهدویت و انقلاب، معرفی رویش‌های انقلاب و تبیین مباحث مهدوی را برپا کرده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه بسترسازی برای ارائه آثار و محصولات مؤسسات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است که اکثراً مردمی بوده و به‌صورت آتش به اختیار فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت:بنیاد مهدی موعود(علیه‌السلام)، مرکز تخصصی مهدویت، ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، موسسه سیره شهدا، موسسه بازی‌های یارانه‌ای ایرانی اسلامی، سپاه، بسیج، مجمع جهانی اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، جامعه المصطفی العالمیه و دیگر گروه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این نمایشگاه حاضر هستند.

صدوقی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از روز یازدهم بهمن‌ماه آغاز به کارکرد و تا 22 بهمن‌ماه در طول دهه فجر میزبان زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران، گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و کاروان‌های راهیان جمکران در شبستان امام هادی(علیه‌السلام) خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxq9u.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما