يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : 74137
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام طائب:

آمریکا با برجام به دنبال تغییر رفتار منطقه ای ایران بود

قم نيوز : فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار گفت: آمریکا با برجام تلاش می‌کرد که رفتار منطقه ای ایران را تغییر بدهد، اما به این هدف نرسید، دشمنان با تحمیل تحریم‌های اقتصادی به ایران به دنبال این هستند که دستاوردهای منطقه ای و نظامی را از کشورمان بگیرد.
آمریکا با برجام به دنبال تغییر رفتار منطقه ای ایران بود
آمریکا با برجام به دنبال تغییر رفتار منطقه ای ایران بود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان با اشاره به نقشه دشمنان اظهار کرد: آن‌ها به دنبال ایجاد تشکیک نسبت به مقام معظم رهبری در مردم هستند تا باور آن‌ها را نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر بدهند.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار افزود: هیچ دستاورد دنیایی با خون شهدا برابر نیست، جوانان این کشور جان خود را در نهضت انقلاب اسلامی فدا نکردند که مثلا برای فلان محله، خیابان ایجاد شود، بلکه موفقیت این انقلاب این است که زمینه ساز برای ظهور امام زمان(عج) باشد.

طائب ویژگی امام خمینی(ره) را تکلیف گرایی دانست و تصریح کرد: ایشان در دوران دفاع مقدس فرمودند که ما به تکلیف خودمان عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: این که تصور می‌شود با ظهور امام زمان(عج) سلاح‌ها در جهان از کار می‌افتد، باور اشتباهی است، سلاح در اسلام جنبه دفاعی دارد و در واقع زمانی امام زمان(عج) ظهور می‌کند که محبان این امام معصوم کاری کنند سلاح‌ها علیه امام زمان(عج) از کار بیفتد.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار افزود: مقام معظم رهبری در طول سه دهه اخیر در برابر دشمنان عقب نشینی نکردند و دشمنان در مقابل تهدیدات ایشان نتوانستند که کاری را انجام بدهند، رهبر معظم انقلاب فرمودند که ایران در صورت حمله نظامی رژیم صهیونیستی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

طائب با اشاره به ضعف سامانه گنبد آهنین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که این سامانه جلوی غالب موشک‌های مقاومت را گرفت، اما درگیری اخیر مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی نشان داد که صدها موشک مقاومت می‌توانند در زمان کوتاهی از سامانه گنبد آهنین بگذرند و به شهرهای صهیونیست نشین اصابت کنند.

وی ادامه داد: ترامپ با عملکرد خود می‌تواند که آمریکا را به فروپاشی بکشاند، رئیس جمهور آمریکا گفته بود که ایران می‌تواند در 12 دقیقه خاورمیانه بگیرد، مراد از خاورمیانه در سخنان ترامپ، اسرائیل است، این سخن نشان از درماندگی آمریکا و اسرائیل دارد.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار افزود: رژیم سعودی با وجود جنایت‌هایش همچون قتل خاشقچی، به دلیل حمایتش از رژیم صهیونیستی، مورد حمایت آمریکا است، حفظ امنیت اسرائیل خط قرمز مقامات آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

طائب با اشاره به حضور ایران در سوریه اظهار کرد: حضور تکفیری‌ها در سوریه موجب شد که نیروهای ایرانی در سوریه حضور پیدا کنند، این حضور نگرانی صهیونیست‌ها را برانگیخته است و آن‌ها تلاش می‌کنند که ایران از سوریه خارج شود.

وی هدف آمریکا از برجام را حفظ امنیت اسرائیل دانست و تصریح کرد: آمریکا با برجام تلاش می‌کرد که رفتار منطقه ای ایران را تغییر بدهد، اما به این هدف نرسید، دشمنان با تحمیل تحریم‌های اقتصادی به ایران به دنبال این هستند که دستاوردهای منطقه ای و نظامی را از کشورمان بگیرد.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار خاطرنشان کرد: آمریکا که خودش با مشکلات اقتصادی مواجه است، نمی‌تواند که مشکلات اقتصادی کشورمان را حل کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbz8bz.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما