يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 74153
منبع : خبرگزاری فارس

نمایشگاه «حدیث ولایت» در حرم مطهر حضرت معصومه(س) افتتاح شد

قم نيوز : همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، نمایشگاه «حدیث ولایت» ویژه بانوان در حرم کریمه اهل بیت(س) افتتاح شد.
نمایشگاه «حدیث ولایت» در حرم مطهر حضرت معصومه(س) افتتاح شد
نمایشگاه «حدیث ولایت» در حرم مطهر حضرت معصومه(س) افتتاح شد
به گزارش قم نیوز همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه نمایشگاه «حدیث ولایت» به همت واحد فرهنگی خواهران ویژه بانوان در ضلع غربی بالکن شبستان امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که تا ۲۲ بهمن‌ماه در ضلع غربی حرم مطهر برای بانوان زائر و مجاور آستان بانوی کرامت برپاست، علاوه بر تبیین ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا سلام‌الله علیها، وقایع بعد از رحلت پیامبر صلی‌الله علیه و آله، ماجرای درب سوخته، ماجرای مسجد و خطبه فدکیه و چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به تصویر کشیده است.

در این نمایشگاه، چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به صورت یک درخت تجلی پیداکرده که این درخت در ابتدا یک نهال بوده و با خون اهل‌بیت و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی آبیاری شده و رشد پیداکرده؛ به همین دلیل انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف تاریخی استوار ایستاده است.

در اطراف این درخت دستاوردهای انقلاب و فتنه‌ها به نمایش گذاشته‌شده که انقلاب به دلیل جان‌فشانی شهدا بر فتنه‌ها غلبه پیداکرده و بستر انقلاب جهانی امام زمان (عج) را فراهم می کند.

در این نمایشگاه «بصیرت فاطمی» به عنوان ریشه انقلاب اسلامی و انقلاب جهانی امام عصر(عج) به بانوان ایران اسلامی معرفی شده است.

لازم به ذکر است، علاقه مندان همه روز در نوبت صبح و عصر می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjtvea.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما