يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 74157
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح کرد

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور حداکثری ملت

قم نيوز : قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فعالیت ستاد دهه فجر استان قم با پایان دهه فجر به پایان نمی‌رسد گفت: اولویت برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور حداکثری است.
برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور حداکثری ملت
برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور حداکثری ملت
به گزارش قم نیوز نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان قم در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان به دنبال این بودند که مردم ایران مراسم بزرگداشت چهل سالگی انقلاب را نبینند، بزرگداشت این مناسبت نوعی جهاد همچون دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به نظام اسلامی است، اما دشمن نمی‌داند که نمی‌تواند نظام متکی به مردم را شکست دهد، مردم ایران در طول 40 سال گذشته همیشه در صحنه بودند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به بیان دستاوردهای انقلاب بپردازیم و به شبهات مطرح شده توسط دشمنان پاسخ بدهیم.

لطفی وحدت و انسجام را ضرورت امروز دانست و تصریح کرد: اگر در کشور در کنار یکدیگر باشیم، حماسه رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند که انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت الله و برافراشته شدن پرچم حکومت اسلامی است، باید پرچم‌های جمهوری اسلامی در مناسبت‌هایی همچون دهه فجر در مراکز مختلف استان قم همچون بانک‌ها نصب شود، اکنون فضای قم، فضای دهه فجر نیست و باید این خلاء از بین برود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: یک سیستم صوتی ثابت با تمام تجهیزات برای مسیر راهپیمایی 22 بهمن تجهیز شده است تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

لطفی بزرگداشت دهه فجر را دارای منافات با ایام فاطمیه ندانست و تصریح کرد: بزرگداشت دهه فجر جشن و پایکوبی نیست و حرمت ایام فاطمیه در این دهه رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ستاد دهه فجر استان قم با پایان دهه فجر به پایان نمی‌رسد و پس از آن هم برای بصیرت افزایی و تبیین حقیقت به مردم ادامه دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این شورا یک نهاد حاکمیتی است و اولویت آن برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور حداکثری است، دشمنان از جمعیت زیاد این راهپیمایی در هراس است. عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و دعوت سخنرانان برای این راهپیمایی به گونه ای است که راهپیمایی به یک جناح سیاسی منحصر نشود.

لطفی دعوت سخنرانان راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف را فراگیر دانست و تصریح کرد: این راهپیمایی در شهر قم ساعت 10 صبح روز 22 بهمن از میدان آستانه آغاز می‌شود و مردم در ادامه وارد خیابان اراک خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای در دهه فجر، آنتن را به صورت رایگان برای دستگاه‌های اجرایی فراهم کرده است و این دستگاه‌ها باید از این فرصت برای بیان عملکرد دستگاه‌های خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5f05.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما