کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم قهرمان هندبال پسران ايران شد / سه‌گام تا سكو صعود نكرد

خبرگزاری فارس , 14 بهمن 1397 ساعت 16:07

دو روز پيكارهاي هندبال قهرماني پسران ايران با قهرماني استعدادها و نخبه‌هاي تيم منتخب هیأت هندبال استان قم به كار خود پايان داد.


به گزارش قم نیوز مسابقات هندبال قهرمانی پسران نوجوان ایران به شکل منطقه‌ای طبق برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال به میزبانی شهرهای مختلف برگزار شد، در حالی که قم میزبان بازی‌های منطقه دو بود و این مسابقات را با حفظ جام قهرمانی در خانه به پایان رساند.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال، مسابقات نونهالان منطقه دو کشور با حضور تیم‌های قم، تهران، کاسپین نور و راد چالوس به میزبانی هیأت هندبال قم به انجام رسید و بعد از رقابت‌های مقدماتی و نهایی تیم‌ها، سرانجام تیم هیأت هندبال قم در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های تهران و کاسپین دوم و سوم شدند.

خبر دیگر از هندبال قم به حضور تیم بانوان سه‌گام تا سکو به نمایندگی از قم در مسابقات فصل 1397 لیگ دسته دوم هندبال زنان باشگاه‌های کشور اختصاص دارد، لیگی که در آن 20 تیم مدعی کسب مقام قهرمانی و گرفتن سهمیه صعود به بازی‌های فصل آینده لیگ دسته اول ایران بودند.

این مسابقات به میزبانی هیأت هندبال استان سمنان به انجام رسید و بانوان هندبالیست حاضر در این پیکارها، ابتدا طبق قرعه در چهار گروه پنج تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند تا دو تیم برتر هر گروه مجوز صعود به مرحله حذفی و سپس مرحله نهایی بازی‌ها را کسب کند.

در گروه نخست تیم‌های هیأت کرمان، پیام نور دهدشت، برزین مشهد، سرخرود و هیأت مرکزی، در گروه دوم بافق یزد، کانی باتنا سنندج، کاشان، آتریسا تهران و هیأت قزوین، در گروه سوم هیأت سمنان، مهر بهبهان، نجف‌آباد اصفهان، لرستان و ستارگان اندیشه تهران و در گروه چهارم تیم‌های هیات هندبال بانه، سربداران سبزوار، ساری، هیأت یزد، سایپا لرستان و هیأت هندبال قم به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم هندبال بانوان سه‌گام تا سکوی قم که بازی‌ها را با پیروزی 16 بر 15 مقابل تیم هیأت بانه آغاز کرده بود، در نهایت نتوانست مجوز حضور در جمع چهار تیم برتر را کسب کند و این مسابقات سرانجام با صعود تیم‌های سربداران سبزوار و آتریسا تهران به فینال همراه بود، ضمن اینکه تیم‌های مهر بهبهان و هیأت کرمان راهی دیدار رده‌بندی شدند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 74158

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74158/قم-قهرمان-هندبال-پسران-ايران-سه-گام-سكو-صعود-نكرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir