يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 74160
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله حسینی بوشهری: جامعه مدرسین دغدغه های رهبری درباره قم را پیگیری می کند

قم نيوز : امم جمعه قم گفت: رهبر معظم انقلاب نگرانی خود را در خصوص فاصله گرفتن شهر قم از یک شهر با تراز اسلامی و انقلابی مطرح کردند و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این دغدغه مقام معظم رهبری را پیگیری می‌کند.
جامعه مدرسین دغدغه های رهبری درباره قم را پیگیری می کند
جامعه مدرسین دغدغه های رهبری درباره قم را پیگیری می کند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان قم در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال یک سال استثنائی برای انقلاب است، چهل سالگی سن کمال، بلوغ و شایستگی است، رسول اکرم(ص) در سن 40 سالگی به رسالت مبعوث شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امسال نه در شرایط عادی بلکه در مسیری پر از موانع به چهل سالگی می‌رسد، رهبر معظم انقلاب با تدبیر و حکمت این موانع را از سر راه انقلاب برداشتند و با وجود توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی عظمت خودش را به رخ دنیا می‌کشد.

امام جمعه قم افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را در کشور و استان قم داشته است، البته نباید این دستاوردها را در دستاوردهای مادی خلاصه کرد، گرچه که دستاوردهای مادی همچون پیشرفت در علومی همچون نانو دارای اهمیت زیادی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری مسیر حرکت رژیم طاغوت را به سمت بی دینی دانست و تصریح کرد: به برکت انقلاب فضای کشور به معنویت عطرآگین شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد گرایش افراد زیادی در کشورهای مختلف جهان به مکتب تشیع بودیم، کسانی که در خارج از کشور، انقلاب اسلامی را رصد می‌کنند، بیش از ما تاثیر انقلاب را می‌دانند، ما همچون ماهی در دریا، قدر آب را نمی‌دانیم.

امام جمعه قم افزود: انقلاب اسلامی تکیه گاه آزادگان جهان است و دستگاه‌ها و نهادها باید هر چه که در اختیار دارند، را برای بزرگداشت انقلاب به صحنه بیاورند.

آیت‌الله حسینی بوشهری شهر قم را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید بزرگداشت دهه فجر در این شهر به گونه ای باشد که برای شهرهای دیگر کشور الگو شود.

وی ادامه داد: اقدامات دستگاه‌های استان قم برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است و از جمله این اقدامات برگزاری نمایشگاه دهه فجر در مصلی قدس است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نگرانی خود را در خصوص فاصله گرفتن شهر قم از یک شهر با تراز اسلامی و انقلابی مطرح کردند و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این دغدغه مقام معظم رهبری را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvznq.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما