کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم‌ تیراندازی قم با وجود مشکلات مالی در لیگ برتر حضور می‌یابد

خبرگزاری تسنیم , 14 بهمن 1397 ساعت 17:01

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: تیم‌های تیراندازی قم باوجود مشکلات مالی در لیگ برتر حضور می‌یابند و نبود حامی مالی مانع از حضور این تیم‌ها در لیگ برتر نشده است.


به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان نژاد اظهار داشت: تیم‌های تیراندازی مردان و زنان قم امسال در لیگ برتر کشور حضور داشتند که تیم تیراندازی مردان قم در رده چهارم جدول لیگ قرار گرفت و تیم بانوان نیز در میانه جدول قرار دارد.

وی افزود: در بخش بانوان برای اولین بار در لیگ برتر تیراندازی شرکت داشتیم اما تیم مردان قم سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت که پس از انصراف حامی مالی آن، حضور تیم در فصل اخیر قطعی نبود بااین‌حال توانستیم این تیم را امسال نیز در لیگ شرکت دهیم.

متقیان نژاد مشکلات مالی رشته تیراندازی را مورد توجه قرار داد و گفت: مشکل اصلی تیم‌های تیراندازی استان قم نبود منابع مالی است به‌طوری‌که حضور در هر دوره مسابقات حداقل هزینه‌هایی دارد که پرداخت آن از منابع محدود هیئت تیراندازی مقدور نیست بااین‌وجود امسال اجازه ندادیم این مشکلات سبب دوری جوانان تیرانداز قمی در لیگ شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تأکید کرد: افزایش نرخ ارز سبب افزایش شدید قیمت سلاح و ساچمه شده است و این موضوع برای تیراندازانی که قصد فعالیت حرفه‌ای و جدی دارند مشکل‌آفرین شده است.

وی عنوان کرد: تیراندازان حرفه‌ای باید هرچند ماه یک‌بار تفنگ خود را تعویض کنند و علاوه بر این برای تمرین خود در طول هفته نیاز به ساچمه دارند که باید هزینه آن را بپردازند و در این شرایط، پرداخت مخارج این رشته دشوار شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 74166

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74166/تیم-تیراندازی-قم-وجود-مشکلات-مالی-لیگ-برتر-حضور-می-یابد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir