کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در انتخابي تيم ملي

جودوكار قم برنزي شد

خبرگزاری فارس , 15 بهمن 1397 ساعت 8:42

جودوكار استان قم با درخشش در پيكارهاي وزن به اضافه 100 كيلوگرم مسابقات جودو قهرماني بزرگسالان ايران موفق به كسب نشان برنز اين مسابقات شد.


به گزارش قم نیوز در شرایطی که علاقمندان به ورزش به ویژه دوست‌داران رشته جودو در سال‌های اخیر همواره به مدال‌آوری جودوکاران قم از بخش کاتای مسابقات داخلی و برون‌مرزی عادت کرده بودند، گام‌های رو به پیشرفت در بخش مبارزه این رشته نیز آرام آرام قابل احساس است و جودوکاران قم در میادین داخلی عملکرد خوبی ارائه می‌کنند.

طبق تقویم سال 1397 فدراسیون جودو، رقابت‌های جودو قهرمانی کشور از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی به انجام رسید  و تیم بزرگسالان هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان قم متشکل از بهترین‌های این رشته به مربیگری محمدرضا صحرایی و سرپرستی سیدسجاد شاکر مقابل حریفان قرار گرفت.

این در شرایطی است که پیکارهای قهرمانی کشور جنبه انتخابی تیم ملی نیز داشت و هیأت زنجان میزبان مدعیان کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز و همچنین سهمیه تیم ملی بود، مسابقاتی که تیم منتخب هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی قم در اوزان منهای 60، 66، 73، 81، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم آن به میدان رفت.

در این دوره اعضای تیم منتخب قم در وزن منهای 60 کیلوگرم مهدی حیدری، منهای 66 کیلوگرم علی‌اصغر محمدی و ابوالفضل شیری، منهای 73 کیلوگرم محمد احسن، منهای 81 کیلوگرم سیدعلی میرسپاسی و محمدمهدی باقری، منهای 90 کیلوگرم  محسن عزیزپور، منهای 100 کیلوگرم علیرضا بوستان‌افروز و به اضافه 100 کیلوگرم حسین سلیم‌پور بودند.

تنها مدال‌آور تیم منتخب هیأت قم جودوکار سنگین وزن یعنی حسین سلیم‌پور در وزن به اضافه 100 کیلوگرم بود، وزنی که دیدار فینال آن بین حمیدرضا ملک‌زاده و مصطفی آهن‌فروش به انجام رسید و ملک‌زاده قهرمان شد، اما مدال برنز با درخشش حسین سلیم‌پور نصیب تیم منتخب قم شد.

در این پیکارها به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران، به ترتیب اوزان مختلف امین داوودی‌خواه، علیرضا خجسته، پوریا شکری، محمدرضا سعیدی، ایمان نیک‌اقبال، محمد جمالی و حمیدرضا ملک‌زاده روی سکوی نخست اوزان هفت‌گانه ایستادند تا گزینه‌های اصلی تیم ملی برای میادین برون‌مرزی سال آینده باشند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 74189

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74189/جودوكار-قم-برنزي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir