دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 74198
منبع : خبرگزاری تسنیم

حاجی‌صادقی: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه است

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه است، نظام ولایی همان چیزی است که انبیای الهی و ائمه‌اطهار(ع) برای تحقق آن در جامعه بسیار تلاش کردند و امروز در ایران برپا شده است.
حاجی‌صادقی: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه است
حاجی‌صادقی: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد، با اشاره به دشمنی‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز هزینه عزت و خداباوری و روی پای خود ایستادن را می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه حاکمیت حکم‌الله است، افزود: این موضوع بزرگ‌ترین مسئله‌ای است که دشمنان 40 سال است توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری را برای از میان برداشتن آن به کار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان اقدامات زیادی برای ولایت‌زدایی از دین و تغییر ذائقه مردم و جوانان کشورمان انجام دادند، باید مراقب باشیم وجود بی‌عدالتی‌ها، فشارها و تهدیدهای دشمنان و مشکلات اقتصادی، استقامت ما را نشکند و ما را در ادامه مسیر بالنده انقلاب سست نکند.

حاجی صادقی بیان کرد: امروز کسانی که گرفتار لغزش فکری نمی‌شوند و با جان و مال خود در برابر مستکبران جهاد کرده و در برابر فشارهای دشمنان ایستادگی و استقامت می‌کنند، می‌توانند ادعا کنند که انقلابی ماندند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آثار وبرکات انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: آنچه باعث شده چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی بگذرد، پیوند امت با ولایت است و دشمنان از امت بی‌امام و امام بی‌امت هراس ندارند.

وی گفت: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه است، نظام ولایی همان چیزی است که انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) برای تحقق آن در جامعه بسیار تلاش و مجاهدت کردند و امروز در ایران برپا شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز نظام ولایی ما 40 ساله شده و این عظمتی است که حقیقتاً جای شکر دارد، بیان کرد: 40 سال است که دشمنان می‌خواهند ملت غیور ایران را از تحت حاکمیت نظام ولایی خارج ساخته و نظام طاغوتی را حکمفرما کنند و نتوانستند.

حاجی صادقی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی از تمامی فتنه‌های دشمنان سربلند بیرون آمده و نباید از این حرکت شتابنده جا بمانیم، ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان همواره رو به جلو حرکت کرده و امروز به سراسر منطقه و جهان صادر شده است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: همراهی امت با ولایت سبب عزت، سربلندی و شکست ناپذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود و همان نقطه اصلی که دشمنان آن را نشانه گرفتند از میان بردن پیوند و اتصال مردم با ولایت است.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر فتنه‌انگیزی‌های دشمن خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند برای نابودی نظام اسلامی، مردم کشورمان به ویژه اقشار ضعیف را در برابر انقلاب اسلامی قرار دهند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcivzay.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما