کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوهان قم در نيمه نهايي ليگ برتر حريف مس سونگون شد

خبرگزاری فارس , 16 بهمن 1397 ساعت 3:24

تیم فوتسال سوهان محمد سيما قم در مرحله نيمه نهايي رقابت‌‌هاي فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حريف تيم مدعي و مطرح مس سونگون شد.


به گزارش قم نیوز در حالی که از پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور با صعود هشت تیم از جمع 14 تیم حاضر در بیستمین دوره این رقابت‌ها به مرحله پلی‌آف همراه بود، حالا نوبت به انجام دیدارهای نیمه نهایی برای تعیین قهرمان این فصل رسیده است.

البته بعد از انجام تمامی دیدارهای مرحله مقدماتی، طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال بازی‌های مرحله پلی‌آف برای معرفی تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی لیگ برتر برگزار شد و از جمع هشت تیمی که در این مرحله به میدان رفتند، تا کنون صعود نمایندگان قم، اصفهان و تبریز قطعی شده است.

در مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی‌پسند اصفهان در مجموع بازی‌های رفت و برگشت از سد مقاومت البرز گذشت، مس سونگون تیم شهروند سازی را از پیش‌رو برداشت و تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم برابر تیم فرش‌آراء مشهد به برتری رسید اما برنده مسابقه سن‌ایچ ساوه و حفاری اهواز در بازی سوم آنها مشخص خواهد شد.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در نخستین بازی از پلی‌آف برابر تیم فرش‌آراء مشهد در سالن شهید بهشتی این شهر به برتری یک بر صفر رسید و بازی برگشت را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با دو گل به سود خود خاتمه داد تا در مجموع با برتری سه بر صفر به نیمه نهایی صعود کند.

تیم مس سونگون نیز در این مرحله موفق به شکست تیم شهروند ساری شد تا در نیمه نهایی حریف سوهان محمد سیما قم شده و دو تیم روز 26 بهمن ماه نخستین بازی خود را در سالن شهید حیدریان قم و روز دوم اسفند ماه بازی برگشت خود را در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار کنند.

برنده دیدارهای رفت و برگشت سوهان محمد سیما قم و مس سونگون راهی فینال بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران خواهد شد، ضمن اینکه دیگر تیم حاضر در فینال از بین سه مدعی یعنی گیتی‌پسند اصفهان، حفاری اهواز و سن‌ایچ ساوه مشخص می‌شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 74227

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74227/سوهان-قم-نيمه-نهايي-ليگ-برتر-حريف-مس-سونگون

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir