سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 74251
منبع : خبرگزاری فارس

توقف دلسوختگان قم در گلوگاه

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم دلسوختگان اهل بيت قم در نخستين ديدار خود از مرحله دوم رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌‌هاي كشور برابر نماينده گلوگاه متوقف شدند.
توقف دلسوختگان قم در گلوگاه
توقف دلسوختگان قم در گلوگاه
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با هدایت بازیکن اسبق ارم‌کیش یعنی جعفر منیعات و جمعی از بهترین‌های فوتسال قم نیمه نخست امسال با قهرمانی در لیگ منطقه‌ای ایران به لیگ دسته دوم راه یافت و حالا در این لیگ مدعی صعود به دسته بالاتر است.

نماینده فوتسال قم در مرحله نخست بازی‌ها به همراه تیم مطرح پاس تهران مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کرد و اکنون در جدال با حریفان خود به دنبال قطعی کردن صعود به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در فصل 1398 و حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر است.

این تیم برای رویارویی با حریفان خود در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران به کرمانشاه سفر کرده است، در حالی که تیم‌های صعود کننده از مرحله نخست در مشهد و کرمانشاه رقابت می‌کنند تا تکلیف چهار تیم برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول فوتسال ایران مشخص شود.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در نخستین دیدار خود از مرحله دوم مقابل تیم شهروند گلوگاه مازندران قرار گرفت و در پایان دو نیمه 20 دقیقه‌ای با این تیم به تساوی یک بر یک رسید تا یک امتیاز کسب کرده و برای صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران منتظر دیدارهای آتی باشد.

در این گروه تیم‌ شهرداری صباشهر با نتیجه دو بر یک از سد فولاد زرند ایرانیان گذشت و آساره اندیمشک مقابل پلیمر کرمانشاه با همین نتیجه به برتری رسید تا نمایندگان صباشهر و اندیمشک در صدر جدول قرار بگیرند و تیم میزبان این مرحله یعنی پلیمر در مکان آخر رده‌بندی جاخوش کند.

در روز دوم این بازی‌ها امروز نخستین مسابقه بین تیم‌های شهرداری صباشهر و آساره اندیمشک برگزار می‌شود، سپس تیم‌های شهروند گلوگاه و فولاد زرند ایرانیان به مصاف یکدیگر می‌روند و در آخرین مسابقه تیم‌ دلسوختگان اهل بیت قم مقابل میزبان یعنی پلیمر کرمانشاه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizray.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما