کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم:

دمای قم به 4- درجه می‌رسد

خبرگزاری فارس , 16 بهمن 1397 ساعت 15:51

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداقل دما در نقاط مختلف استان منفی چهار درجه خواهد بود.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم منفی 2 درجه و 12 درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 4- درجه و 15 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز پنجشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز گاهی شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 35 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 2- درجه و 16 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 2- درجه و 12 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با منفی هفت درجه و منطقه کوه سفید با 13 درجه بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 74262

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74262/دمای-قم-4-درجه-می-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir