کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم تقدیر از مدال‌آوران ورزش استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 17 بهمن 1397 ساعت 6:03

مدال‌آوران ورزش استان قم طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان موردتقدیر قرار می‌گیرند.


به گزارش قم نیوز ورزشکاران مدال‌آور قم از مسابقات ورزشی برون‌مرزی اعم از بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی در رشته‌های مختلف در مراسمی مشترک تجلیل می‌شوند.

مراسم تجلیل از چهره‌های مدال‌آور برون‌مرزی ورزش قم ویژه سال 1396 روز چهارشنبه 17 بهمن  در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود و در این مراسم مدال‌آوران سال 96 به همراه مسئولان و روسای هیئت‌های ورزشی  حضور پیدا می‌کنند.

مهمانان ویژه این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و بهرام سرمست استاندار قم هستند و پیش‌بینی می‌شود سایر نمایندگان قم در مجلس و مسئولان شهری و استانی دیگری نیز در این مراسم حضور پیدا کنند.

فهرست نفرات مدال‌آوری که در این مراسم تجلیل می‌شوند اعلام‌نشده است اما ملی پوشان ایران در رشته‌های کاراته، فوتسال، والیبال نشسته، هندبال بانوان و ورزش‌های رزمی در این فهرست حضور قطعی دارند.
این در حالی است که مراسم تجلیل از مدال‌آوران برون‌مرزی ورزش قم قرار بود تابستان امسال برگزار شود اما به دلیل فراهم نشدن فرصت حضور رئیس مجلس شورای اسلامی که این مراسم در سال‌های گذشته همواره با حضور وی برگزارشده، به تعویق افتاد.

انتهای پیام/  137


کد مطلب: 74277

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74277/مراسم-تقدیر-مدال-آوران-ورزش-استان-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir