کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتخارآفريني 15 رزمي‌كار قم در كيك بوكسينگ قهرماني كشور

خبرگزاری فارس , 17 بهمن 1397 ساعت 3:07

رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از افتخار آفريني 15 رزمي‌كار رشته كيك بوكسينگ با كسب مدال‌هاي طلا، نقره و برنز پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی یزدی امروز اظهار کرد: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در سبک AIKIA علاوه بر اهمیتی که به واسطه رقابت رزمی‌کاران برای کسب سکوهای اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز داشت، انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: این پیکارها به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در مسابقات جام شکوه خلیج فارس به انجام رسید و مجموعا 638 رزمی‌کار به نمایندگی از هیات‌های رزمی 28 استان برای به دست آوردن رتبه‌های برتر به میزبانی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: رزمی‌کاران اعزامی از هیات قم در اوزان مختلف این دوره از مسابقات خوش درخشیدند، به طوری که 15 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز حاصل تلاش، انگیزه و رقابت دیدنی این عزیزان بود و قم در مجموع پنج طلا، سه نقره و هفت برنز کسب کرد.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط رزمی‌کاران قم، ابراز کرد: مجموعا هشت رزمی‌کار قم با رقابت جذاب و تماشایی خود مجوز حضور در دیدار نهایی اوزان مختلف را کسب کردند که سرانجام در پنج وزن با درخشش محمدجواد رفیعی‌مقدم، سیدعلیرضا میری، علیرضا قنبری، امیرحسین نظری و امیرحسین نورایی به مدال طلا رسیدیم.

یزدی عنوان کرد: نتیجه سه فینال به نفع رزمی‌کاران شایسته قم رقم نخورد و در نهایت علی‌اکبر شب‌خیز، ابوالفضل سریشی و محمدامین کریمی به نشان نقره رسیدند، ضمن اینکه در هفت وزن توسط عرفان حاجی‌علی، حسن عموحسینی، میلاد فراهانی، ابوالفضل جعفری، محمد رسولی، هادی شکاری و علی مختاری صاحب نشان برنز شدیم، در شرایطی که سرپرستی این تیم موفق را مجید گایینی بر عهده داشت.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 74279

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74279/افتخارآفريني-15-رزمي-كار-قم-كيك-بوكسينگ-قهرماني-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir