چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 74284
منبع : خبرگزاری فارس
معاون برنامه‌ریزی شهردار قم مطرح کرد

پیش‌بینی تامین ۴۱۶ میلیارد تومان از بودجه ۹۸ از محل عوارض

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم از پیش‌بینی تامین ۴۱۶ میلیارد تومان از بودجه ۹۸ از محل عوارض خبر داد.
پیش‌بینی تامین ۴۱۶ میلیارد تومان از بودجه ۹۸ از محل عوارض
پیش‌بینی تامین ۴۱۶ میلیارد تومان از بودجه ۹۸ از محل عوارض
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر با بیان اینکه اعداد و ارقامی که در شهر در حوزه عوارض و… ارائه می‌دهیم با افزایش زیادی روبه رو نیست، اظهار کرد: برای اداره شهر باید به عنوان مثال لوازم یدکی برای خودروهای شهری از جمله ناوگان اتوبوسرانی و… خریداری شود که ببینید چقدر ارقام آنها افزایش داشته است و بحث بر این است که تورم نقطه به نقطه در سال ۹۸ تا ۵۰ درصد و تورم عمومی در طول سال تا ۳۵ درصد باشد، یعنی اگر امروز یک ریال سرمایه‌گذاری می‌شود اگر برای سال آینده یک به اضافه ۳۵ درصد نشود حداقل هزینه‌ها تحقق پیدا نخواهد کرد.

معاون شهردار قم تصریح کرد: شهرداری و شورا حواسشان به مردم است و عدد ۴۱۶ میلیارد تومانی که به عنوان عوارض سال آینده پیش‌بینی شده نهایتا با افزایش کمتر از ۲۰ درصد بوده است تا هم طبق تورم پیش‌ رویم و هم فشار به مردم وارد نشود؛ اگر با دقت مسائل را حل نکنیم و آنجایی که باید افزایش تحقق یابد این کار را نکنیم در آینده هزینه بیشتری به مردم تحمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهرداری در این موارد باید هوشمندانه باشد، گفت: با تدبیر باید شرایطی فراهم کنیم که هم به مردم فشار نیاید، هم مشکلی در مدیریت شهر نباشد و هم آسایش و رفاه عمومی بیشتر شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceew8f.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما