چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 74302
منبع : خبرگزاری فارس
حسین یکتا:

ولایت پذیری امتحان امروز مردم ایران است/ گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرد

قم نيوز : راوی دوران دفاع مقدس گفت: امتحان امروز ما در زمینه ولایت پذیری است و نباید به شبهات مطرح شده در این زمینه توجه کنیم، باید در زمان کنونی جای پای مقام معظم رهبری بگذاریم، ما ایشان را نایب امام زمان(عج) می‌دانیم.
ولایت پذیری امتحان امروز مردم ایران است/ گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرد
ولایت پذیری امتحان امروز مردم ایران است/ گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرد
به گزارش قم نیوز حسین یکتا در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان با اشاره به شکست توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: آن‌ها به صورت علنی گفتند که اجازه نمی‌دهند انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را بگیرد، اما آن‌ها در رسیدن به این هدف شکست خوردند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هزینه‌های زیادی کردند تا جهان را به سیطره خود دربیاورند، اما پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 نقشه آن‌ها را به هم زد و تلاش آمریکایی‌ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسید.

راوی دوران دفاع مقدس افزود: حمایت از تروریست‌ها از راهبردهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و از ابتدای انقلاب تاکنون 17 هزار نفر در کشورمان به دست تروریست‌ها به شهادت رسیدند، جنایت‌های گروهک‌های ضد انقلاب در مناطق غربی کشور در سال‌های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب همچون جنایت‌های داعش طی سال های اخیر بود.

یکتا با اشاره به حمایت دشمنان از رژیم صدام اظهار کرد: غربی‌ها و شرقی‌ها در دوران دفاع مقدس از صدام حمایت کردند تا نظام جمهوری اسلامی را شکست بدهند، رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی از 19 کشور اسیر گرفتند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها روزی شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند، اما اکنون شاهد هستیم که اسرائیل حتی توان جنگیدن با نیروهای مقاومت فلسطین را ندارد و جنگ 22 روزه به جنگ یکی دو روزه تبدیل شده است.

راوی دوران دفاع مقدس افزود: هر چه که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب گفتند، محقق شده است. شکل گیری هسته‌های مقاومت در جهان اسلام جزو وعده‌های امام راحل بود، ایشان جنگ تحمیلی را مقدمه فتح فلسطین می‌دانستند، اکنون پشت دیوارهای فلسطین هستیم، نیروهای مقاومت از کشورهای مختلف در سوریه حضور پیدا کردند.

یکتا با اشاره به شکست آمریکا در منطقه اظهار کرد: روزی که 120 هزار نظامی آمریکا وارد عراق شدند، برخی افراد در داخل از نوشیدن جام زهر سخن گفتند، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که مردم عراق اجازه نمی‌دهند فرماندار نظامی آمریکا بر آن‌ها حکومت کند.

وی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده است و شاهد عشق مردم در کشورهای مختلف جهان به این انقلاب هستیم.

راوی دوران دفاع مقدس افزود: اکنون جنگ دشمنان علیه کشورمان منحصر به جنگ نظامی نیست و اکنون شاهد جنگ اقتصادی دشمنان هستیم، آن‌ها با تحمیل فشار اقتصادی به مردم به دنبال ایجاد ناآرامی در کشورمان هستند.

یکتا حماسه اربعین را پدیده عجیب در جهان خلقت دانست و تصریح کرد: این حماسه چند هزار کیلومتر خاکریزهای انقلاب اسلامی را جلو برده است.

وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به صراحت گفت که مشکل آل سعود با ایران به خاطر اعتقاد به امام زمان(عج) است.

راوی دوران دفاع مقدس افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید به ارزش‌های دهه 60 برگردیم، در آن دهه بسیاری از جوانان به صورت شبانه روز در مساجد حضور داشتند، مسجد بنابر کلام امام خمینی(ره) سنگر است و باید به رویکرد مسجد محوری برگردیم.

یکتا با اشاره به مشارکت مردم در کمک به نیازمندان اظهار کرد: در هر جایی که کسی پرچم کمک به نیازمندان را در کشورمان برداشت، مردم کمک کردند.

وی ادامه داد: شهدا ولایت پذیری خود را در مقابل امام خمینی(ره) نشان دادند، امتحان امروز ما در زمینه ولایت پذیری است و نباید به شبهات مطرح شده در این زمینه توجه کنیم، باید در زمان کنونی جای پای مقام معظم رهبری بگذاریم، ما ایشان را نایب امام زمان(عج) می‌دانیم.

راوی دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی هم بعثت و هم رجعت است، ماموریت نسل جوان انقلاب شروع شده است و آن‌ها باید به وظیفه خود در مقابل انقلاب عمل کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf0mde.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما