کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم:

توان حوزه در زمینه فرهنگی و تبلیغی بیش از پیش به کار گرفته شود

خبرگزاری فارس , 17 بهمن 1397 ساعت 13:50

شهردار قم گفت: کارهای حوزه تبلیغی و فرهنگی در سال‌های اخیر زیاد بوده اما در حد و شان انقلاب نبوده و باید بیش از پیش کار کنیم؛ همانطور که در زمینه جنگ تا حد شهادت جلو رفتیم در زمینه فرهنگی و تبلیغی نیز باید همینگونه حرکت کنیم.


به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان‌نژاد با بیان اینکه حق انقلاب در این ۴۰ سال از نظر اینکه بتواند در ارکان مختلف در چارچوبهای تبلیغاتی ادا شود محقق نشده است، اظهار کرد: سرمایه بزرگی چون انقلاب در اختیار ما قرار گرفته، اینکه می‌بینیم در برخی قسمت‌ها تبلیغات رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و در راستای ایران‌هراسی است باید در جایگاه‌هایی چون حوزه به صورت حساب‌شده برای مقابله با آنها اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه ما کارهای بزرگی انجام دادیم اما تهاجم‌ها بسیار زیاد بوده است، تصریح کرد: البته کارها در حد و شان انقلاب نبوده و باید بیش از پیش کار کنیم؛ همانطور که در زمینه جنگ تا حد شهادت جلو رفتیم در زمینه فرهنگی و تبلیغی نیز باید همینگونه حرکت کنیم.

شهردار قم اذعان کرد: با استفاده از علم روز و با شناختی که داریم باید درست حرکت کرده و ابعاد مختلف کشور و مکتب خود را به دنبال معرفی کنیم.

وی به وجود بیش از ۸۰ هزار طلبه علوم دینی در قم اشاره کرد و افزود: ۶۰۰ مرکز پژوهشی در قم فعال است و نشان می‌دهد که ظرفیت وجود دارد که اگر این ظرفیت‌ها استفاده شود هیچ کمبود محتوایی در زمینه فرهنگی و تبلیغی نخواهد بود.

شهردار قم با بیان اینکه بیش از ۷۰ شبکه تلوزیونی در حوزه معرفتی علیه نظام اسلامی کار می کند، افزود: کار در این زمینه بسیار زیاد است و باید نیروهای زبده این بخش شناسایی شده و از توان آنها به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه دشمن تا دل خانه‌های مردم ما خاکریز زده است، گفت: آنها نسل جوان ما را نشانه‌ رفته‌اند و با توان فنی سعی دارند آنها را جذب کنند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 74305

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74305/توان-حوزه-زمینه-فرهنگی-تبلیغی-بیش-پیش-کار-گرفته-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir