چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : 74326
منبع : خبرگزاری تسنیم

65 طرح زیرساختی در روستاهای قم به بهره‌برداری رسید

قم نيوز : با حضور رئیس مجلس ۶۵ طرح زیرساختی به اعتبار ۴۸ میلیارد ریال در سطح روستاهای استان قم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
۶۵ طرح زیرساختی در روستاهای قم به بهره‌برداری رسید
۶۵ طرح زیرساختی در روستاهای قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش قم نیوز آیین افتتاح طرح‌های زیرساختی روستاهای بخش مرکزی قم عصر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس، بهرام سرمست استاندار و جمعی از مدیران استانی در روستای ملک‌آباد بخش قمرود برگزار شد.

در این جلسه، مدیرعامل شرکت گاز قم اظهار داشت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در شهر قم نزدیک به 100 درصد و در سطح روستاهای استان نیز 92 درصد است، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی امر گازرسانی به 20 روستای استان فراهم‌شده است.

علی‌رضا نصیری گفت: با گازرسانی به 20 روستای بخش مرکزی استان بخش مهمی از مشکلات دهستان قمرود برطرف می‌شود، ایران بیشترین ذخایر گاز در دنیا را داشته و شایسته نیست جایی در کشور از برخورداری این نعمت محروم باشد.

بخشدار بخش مرکزی قم نیز تأکید کرد: با گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی قم تا حدود بسیار زیادی محرومیت از چهره این بخش از قم زدوده خواهد شد، افتتاح این 65 طرح زیرساختی نشان توان و اراده دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

سید داود حاجی حسینی گفت: توسعه شاخص‌های زیرساختی در روستاهای قم از سرعت قابل قبولی برخوردار است، متأسفانه واریزی بخشداری‌ها در سال 96 نسبت به سال 97 تا یک‌سوم کاهش پیداکرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0fbz.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما