پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۳
کد مطلب : 74331
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل قرآن و حدیث جامعه المصطفی:

مراکز قرآنی فارغ التحصیلان المصطفی در کشورهای مختلف حمایت می شوند

قم نيوز : مراکز قرآنی که از سوی فارغ التحصیلان المصطفی و مطابق با استانداردها و سرفصل های آموزشی المصطفی تاسیس و فعالیت داشته باشند مورد حمایت های معنوی معاونت فرهنگی و تربیتی جامعه المصطفی قرار خواهند گرفت.
مراکز قرآنی فارغ التحصیلان المصطفی در کشورهای مختلف حمایت می شوند
مراکز قرآنی فارغ التحصیلان المصطفی در کشورهای مختلف حمایت می شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدحسین رفیعی در گفت وگویی ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: در حال حاضر 500 مرکز قرآنی به صورت رسمی توسط فارغ التحصیلان المصطفی در کشورهای مختلف قاره های جهان در حال فعالیت می باشند که برای نخستین بار با پیگیری های اداره کل قرآن و حدیث و حمایت های معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی از این به بعد فعالیت های مراکزی که دارای استانداردهای المصطفی و مطابق با سرفصل های تدوین شده باشد می توانند تحت لیسانس رسمی جامعه المصطفی العالمیه فعالیت کنند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی ادامه داد: برای اولین بار مجوز فعالیت به یکی از مراکز قرآنی در ترکیه صادر شده است که توسط جمعی از فارغ التحصیلان المصطفی مشغول به فعالیت است.

حجت الاسلام و المسلمین  رفیعی بیان داشت: در حال حاضر 500 مرکز قرآنی را شناساسی کرده ایم و تردیدی نیست که این مراکز بیش از این تعداد می باشند که به مرور شناساسی و مورد حمایت علمی قرار می گیرند.

مدیرکل قرآن و حدیث المصطفی تصریح کرد: کلیه فعالیت های این مراکز به صورت خودگردان بوده و المصطفی هزینه ای برای مربیان، قرآن پژوهان و کادر این مراکز بر عهده ندارد.

وی تاکید کرد: ارائه گواهی نامه پایان دوره و مجوز علمی این مراکز مشروط به حفظ استانداردهای علمی مورد نظر بر عهده المصطفی است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzxnq.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما