پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 74349
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم:

اجازه نمی‌دهیم که چهره نورانی قم خدشه دار شود

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به برنامه های ناجا برای مقابله با ناهنجاری‌ها، برخورد با اراذل و اوباش، معتادین متجاهر و مزاحمین نوامیس گفت: اجازه نمی‌دهیم که چهره نورانی این شهر با اقداماتی همچون بد حجابی خدشه دار شود.
اجازه نمی‌دهیم که چهره نورانی قم خدشه دار شود
اجازه نمی‌دهیم که چهره نورانی قم خدشه دار شود
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه فجر در دفتر خبرگزاری فارس در شهر قم حضور پیدا کرد.

سردار آقاخانی در این دیدار با اشاره به جایگاه والای خبرگزاری فارس اظهار کرد: این خبرگزاری یک خبرگزاری شناخته شده است که نسبت به تهدیدات در کشور روشنگری کرده و پشتوانه برای حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در سال های اخیر در زمینه رسانه خوب کار کرده است و فرماندهان ناجا اعتقاد دارند که ارتباط با رسانه‌ها به ماموریت‌های نیروی انتظامی کمک می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: در جلسات فرماندهان نیروی انتظامی بر ارتباط بیش از پیش با اصحاب رسانه تاکید می‌شود.

آقاخانی با اشاره به طرح امر به معروف و نهی از منکر در شهر قم اظهار کرد: این طرح در 20 نقطه از شهر اجرا می‌شود و اجرای آن تاثیرات مثبتی داشته است، مردم هم در تماس‌های خود با نیروی انتظامی از اجرای طرح تشکر کردند.

وی ادامه داد: طوفان عملیات‌های نیروی انتظامی استان قم را برای مقابله با ناهنجاری‌ها، برخورد با اراذل و اوباش، معتادین متجاهر و مزاحمین نوامیس در سال آینده شاهد خواهیم بود، زمینه برای این اقدامات در سال جاری در حال فراهم شدن است تا شان و منزلت شهر قم همچنان حفظ شده و اجازه نمی‌دهیم که چهره نورانی این شهر با اقداماتی همچون بد حجابی خدشه دار شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: برای انجام وظایف خود براساس سخنان مقام معظم رهبری منتظر اقدامات دستگاه‌های دیگر نیستیم، ایشان فرمودند که مسؤولیت جوانی هم که از منزل به خیابان می‌آید، بر عهده نیروی انتظامی است، ما به عنوان پلیس نباید اجازه بدهیم که چنین جوانی گرفتار آسیب های اجتماعی شود.

آقاخانی حفظ چهره نورانی شهر قم را اولویت نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: بیشتر ناهنجاری‌ها در این شهر وارداتی است، نیروی انتظامی استان قم در سال آینده با یک برنامه سنگین اجازه نخواهد داد که کوچکترین خدشه ای به جایگاه و معنویت شهر قم وارد شود.

سیدجواد اشرفی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در قم نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خبرگزاری فارس در استان قم پرداخت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgyw9u.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما