کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با صدور پیامی صورت گرفت

دعوت امام جمعه قم از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه

خبرگزاری فارس , 18 بهمن 1397 ساعت 13:25

امام جمعه قم با صدور پیامی به مناسبت 22 بهمن‌ماه تاکید کرد: درصحنه بودن مردم به‌خصوص جوانان عزیز، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای موجب امیدواری دوستان انقلاب بوده و پاسخی کوبنده به فتنه انگیزان داخلی و دشمنان خارجی به شمار رفته و تداوم حرکتی است که شهیدان، پرچم‌دار آن بوده‌اند.


به گزارش قم نیوز در پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که به رهبری حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و ایستادگی و ولایت‌پذیری ملت بزرگ ایران به پیروزی رسید، انفجار نور و معجزه قرن است.

در این پیام تصریح شده است: هرساله با حضور مردم عزیز، حماسه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷، تکرار و بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

در این پیام تصریح شده است: درصحنه بودن مردم به‌خصوص جوانان عزیز، در مواقع گوناگون به‌ویژه مقطع حساس کنونی، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، موجب امیدواری دوستان انقلاب بوده و پاسخی کوبنده به فتنه انگیزان داخلی و دشمنان خارجی به شمار رفته و تداوم حرکتی است که شهیدان، پرچم‌دار آن بوده‌اند.

در این پیام اضافه شده است: اینک در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر فاطمی و در ایام شهادت جانسوز بزرگ مدافع حریم ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س)، از آحاد مردم بصیر، ولایت مدار و شهیدپرور قم دعوت می‌نمایم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، پاسخی کوبنده به یاوه‌گویان معاند داده و عزت، اقتدار و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند و حماسه  دیگری را به وجود آورند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 74356

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74356/دعوت-امام-جمعه-قم-مردم-حضور-باشکوه-راهپیمایی-۲۲-بهمن-ماه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir