پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 74356
منبع : خبرگزاری فارس
با صدور پیامی صورت گرفت

دعوت امام جمعه قم از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه

قم نيوز : امام جمعه قم با صدور پیامی به مناسبت 22 بهمن‌ماه تاکید کرد: درصحنه بودن مردم به‌خصوص جوانان عزیز، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای موجب امیدواری دوستان انقلاب بوده و پاسخی کوبنده به فتنه انگیزان داخلی و دشمنان خارجی به شمار رفته و تداوم حرکتی است که شهیدان، پرچم‌دار آن بوده‌اند.
دعوت امام جمعه قم از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه
دعوت امام جمعه قم از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه
به گزارش قم نیوز در پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که به رهبری حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و ایستادگی و ولایت‌پذیری ملت بزرگ ایران به پیروزی رسید، انفجار نور و معجزه قرن است.

در این پیام تصریح شده است: هرساله با حضور مردم عزیز، حماسه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷، تکرار و بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

در این پیام تصریح شده است: درصحنه بودن مردم به‌خصوص جوانان عزیز، در مواقع گوناگون به‌ویژه مقطع حساس کنونی، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، موجب امیدواری دوستان انقلاب بوده و پاسخی کوبنده به فتنه انگیزان داخلی و دشمنان خارجی به شمار رفته و تداوم حرکتی است که شهیدان، پرچم‌دار آن بوده‌اند.

در این پیام اضافه شده است: اینک در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر فاطمی و در ایام شهادت جانسوز بزرگ مدافع حریم ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س)، از آحاد مردم بصیر، ولایت مدار و شهیدپرور قم دعوت می‌نمایم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، پاسخی کوبنده به یاوه‌گویان معاند داده و عزت، اقتدار و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند و حماسه  دیگری را به وجود آورند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcepx8f.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما