يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 74383
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام مومنی:

خائنان بدانند انقلاب اسلامی پشتوانه ای قوی دارد/برخی مدیران قدر انقلاب اسلامی را نمی‌دانند

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: برخی در این کشور به دنبال خیانت هستند تا مردم را برای اعتراض به خیابان‌ها بکشانند، ولی آن‌ها نمی‌دانند که انقلاب اسلامی دارای پشتوانه است
خائنان بدانند انقلاب اسلامی پشتوانه ای قوی دارد/برخی مدیران قدر انقلاب اسلامی را نمی‌دانند
خائنان بدانند انقلاب اسلامی پشتوانه ای قوی دارد/برخی مدیران قدر انقلاب اسلامی را نمی‌دانند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مومنی در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان با اشاره به راه اصلاح یک جامعه اظهار کرد: زمانی که فرهنگ یک جامعه درست شود، بقیه امور آن ملت هم درست خواهد شد، فرهنگ زیربنای یک جامعه را شکل می‌دهد.

وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی ایران زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، حرکتی که محور آن خداوند باشد، می‌تواند برای ظهور امام زمان(عج) زمینه سازی کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: انسانی که عمل و گفتار او با هم تطابق نداشته باشد، منافق است کسی که اهل ظاهر و فریب باشد، نمی‌تواند زمینه سازی را برای ظهور امام زمان(عج) را انجام بدهد، حرکت حضرت مهدی(عج) یک حرکت  الهی و مردمی است.

مومنی با اشاره به ویژگی‌های زمینه سازان برای ظهور امام زمان(عج) اظهار کرد: چنین افرادی حیاتشان با محوریت خداوند و نبوت رسول اکرم(ص) و ولایت امام علی(ع) است.

وی ادامه داد: براساس روایات هر کسی که به دنبال خدمت به مردم نباشد، در دنیا و آخرت ذلیل خواهد شد، برخی در این کشور به دنبال خیانت هستند تا مردم را برای اعتراض به خیابان‌ها بکشانند، ولی آن‌ها نمی‌دانند که انقلاب اسلامی دارای پشتوانه است، کسی که عقبه معنوی داشته باشد، در برابر فشار ابرقدرت‌ها در این دنیا مقاومت می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: انقلاب اسلامی یک امانت الهی است که به دست ما رسیده است و شهدای زیادی در راه پیروزی و استمرار این انقلاب جان خود را تقدیم کردند، برخی از مدیران قدر انقلاب اسلامی را نمی‌دانند، کسانی در این انقلاب سست می‌شوند که توکل آن‌ها به خداوند ضعیف شده باشد.

مومنی تکیه گاه امام خمینی(ره) را خداوند دانست و خاطرنشان کرد: به همین دلیل ایشان به پیروزی نهضت انقلاب اسلامی ایمان داشتند، ذکر خدا، یاران امام راحل را در زندان‌های رژیم شاه آرام می‌کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcexx8f.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما