کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت نهادها از مردم قم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری ايرنا , 21 بهمن 1397 ساعت 13:30

نهادهای حوزوی، دستگاه های اجرایی و مسئولان استانی در بیانیه ها و پیام های جداگانه از مردم مومن و ولایی قم دعوت کردند در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پرشورتر و باشکوه تر از گذشته شرکت کرده و با این حضور، توطئه استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.


به گزارش قم نیوز در بیانیه روابط عمومی استانداری قم آمده است: یوم الله 22 بهمن روز پیروزی اسلام، تجلی عزت، اقتدار و خودباوری و طلیعه روزی است که شب نکبت بار 2500 ساله سلطنت شاهنشاهی در کشور ایران را پایان داد و بانگ الله اکبر پرچم توحید را برفراز سرزمین اسلامی ایران به اهتزار در آورد تا بساط غارتگری بیگانگان و تحقیر و ذلت ملت بزرگ ایران برای همیشه برچیده شود. 
بیانیه ادامه یافته است: بدون شک قشرهای مختلف مردم مومن، انقلابی و همیشه پیشگام قم، همگام و همنوا با ملت ایران و پرشور تر از گذشته، در راهپیمایی پرشکوه و افتخار آمیز یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد و ضمن خلق حماسه ای دیگر و تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، به دنیا نشان خواهند داد که این ملت همواره هوشیار، همیشه در صحنه و قدردان نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی است و بیرغم همه فشارها و توطئه ها، در راه دفاع از انقلاب و صیانت از اصول و اعتقادات و ارزش های خود، تسلیم زورگویی ها و زیاده خواهی های دشمنان نخواهد شد.

** در بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه آمده است:
انقلاب شکوهمند اسلامی تجلی وعده دیرین الهی و تحقق بخش آرمان متعالی همه پیامبران، امامان، عالمان و مصلحان و شهیدان تاریخ اسلام بود؛ شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران که با خون ده‌ها هزار شهید گلگون کفن آبیاری گشته، ریشه چهل ساله یافت و شاخه‌های سربلندش در ایران و جهان ثمرات شیرینی داد.
بیانیه ادامه یافته است: اکنون ملت مومن و رشید ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را به شکرانه عنایات خاص خداوند متعال و تلاش همه رزمندگان و شهیدان جشن گرفته و با خدای خویش پیمان می‌بندند که تحت رهنمود های فرزانه ولی فقیه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برای زمینه سازی ظهور مصلح جهانی حضرت مهدی(عج) تلاش و مجاهدت نمایند.

** فرماندار قم نیز در بیانیه ای آورده است:
پیروزی انقلاب اسلامی ایران نهضتی امیدآفرین و عزت بخش بود که با قیام 15 خرداد 42 جوانه زد و در پرتو حمایت قشرهای مختلف جامعه از کسبه، بازاریان و دانشگاهیان و اعم از شهری و روستایی در 19 دی 56 با حمایت و دفاع از حریم مرجعیت و با نثار خون شهیدان اعتراض خود را به حکومت سرسپرده پهلوی اعلام داشته و ملت ایران در حمایت از اعتراض های مردم انقلابی قم به پا خاسته و با توکل و ایمان به خدا و رهبری پیامبرگونه مردی از تبار انبیای الهی در 22 بهمن 57 با سرنگونی رژیم 2500 ساله، درخت انقلاب به بار نشست.
رضا سیار افزوده است: بی شک، این عزت و استقلال را مرهون و مدیون مجاهدت های شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که در فرصت کنونی با تکیه بر توانمندی های علمی و فرهنگی و اقتصادی داخلی و در سایه حفظ وحدت و همبستگی و پرهیز از هرگونه تفرقه و اختلاف و با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب با شرکت یکپارچه ملت انقلابی و سلحشور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر حماسه ای از حضور را به استکبار جهانی نشان خواهیم داد و با آن حضور قدرتمندانه توطئه های ترامپ و عوامل صهیونیستی و مزدوران منطقه ای را نقش بر آب خواهیم کرد.

** امام جمعه قم نیز با صدور پیامی تاکید کرد:
درصحنه بودن مردم به‌خصوص جوانان عزیز، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، موجب امیدواری دوستان انقلاب بوده و پاسخی کوبنده به فتنه انگیزان داخلی و دشمنان خارجی به شمار می آید و تداوم حرکتی است که شهیدان، پرچم‌دار آن بوده‌اند.
آیت الله سید محمد سعیدی اضافه کرده است: اینک در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر فاطمی و در ایام شهادت جانسوز بزرگ مدافع حریم ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س)، از آحاد مردم بصیر، ولایت مدار و شهیدپرور قم دعوت می‌نمایم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، پاسخی کوبنده به یاوه‌ گویان معاند داده و عزت، اقتدار و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند و حماسه دیگری را به وجود آورند.

** مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز در بیانیه ای از عموم مردم و روحانیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در حالی فرا رسیده است که نیرنگ‌های رنگارنگ و گاه خونین دژخیمان بیرونی، به فضل الهی نقش بر آب شده و دسیسه‌های دورویان درونی به یاری خدا چون کفی روی آب، زدوده شده و آنچه مانده زلال جاری اسلام ناب است که مکتب شرق را دیروز به رزم طلبید و مکتب غرب را امروز به چالش کشیده و فردا روز ظهور است ان‌شاءالله.
بیانیه ادامه یافته است: اکنون در بیست و دوم بهمن 1397 تماشایی‌ترین جشن پیروزی انقلاب را به مناسبت چهل سالگی آن، رقم خواهیم زد و بی‌تردید باز هم روحانیت در کنار مردم قدردان و انقلابی، پیشتاز این نمایش اقتدار ایران اسلامی خواهند بود.

** همچنین در بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران قم آمده است:
22 بهمن روز تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی، ‌امام و شهدا است. 22 بهمن امسال کارنامه چهل سال ایستادگی، مقاومت، ایثار و شهادت برای حفظ عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در ادامه این بیانیه، ضمن گرامی داشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی، از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان و وارثان شهدا دعوت کرده است تا دوشادوش ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور شکوهمند خویش در راهپیمایی 22بهمن ضمن بیعت با ولایت بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمایند و با دفاع از منافع ملی در برابر استکبار، پاسخ کوبنده ای به یاوه گویان دهند.

** رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم نیز در بیانیه ای ضمن دعوت آحاد مردم همیشه در صحنه استان، خواستار حضور باشکوه تر و مصمم تر بهره برداران بخش کشاورزی در راهپیمایی 22 بهمن امسال شد.
محمدرضا طلایی با تاکید بر اینکه حماسه بیست و دوم بهمن ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی روشن بر تارک ایران اسلامی است که با عنایات حضرت حق به وقوع پیوست، اضافه کرده است: حضور حماسی و انقلابی مردم ولایتمدار قم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم، مسئولان و متضمن امنیت نظام و کشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.
بیانیه ادامه یافته است: جهادگران استان قم با نصب العین قرار دادن رهنمودهای تاریخی رهبر معظم انقلاب، بار دیگر با تبعیت از روح بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، همگام با تولید کنندگان و کشاورزان زحمتکش استان در صفوف دشمن شکن راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

** اداره کل تامین اجتماعی قم نیز با صدور بیانیه ای خواستار حضور پرشکوه مردم شهید پرور و ولایی استان در راهپیمایی 22 بهمن شد.
بیانیه ادامه یافته است: کارکنان تامین اجتماعی همراه با سیل خروشان مردم با بصیرت شهر خون و قیام، با حضور در راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن بار دیگر همزمان با چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر میثاق خود با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آرمان های اصیل اسلامی و خط سرخ ولایت تاکید می کنند و از این طریق حمایت خود را از درخت پر بار انقلاب اسلامی که حاصل خون شهیدان و رشادت مردم بابصیرت انقلاب اسلامی ایران است اعلام و از آحاد ملت نیز دعوت می کنند تا بار دیگر با حضور پرشور خود محاسبات غلط دشمن زبون را برهم بزنند.

** دانشگاه علوم پزشکی و جامعه سلامت استان قم نیز در پیامی ضمن گرامیداشتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از آحاد ملت به ویژه دانشجویان و پزشکان و پرستاران دعوت کرده است با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، بار دیگر صلابت و ایستادگی ایران عزیز را نمایش گذاشته و از نظام و انقلاب دفاع کنند.

** در بیانیه اداره کل پزشکی قانونی قم نیز آمده است:
اکنون و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برغم وجود فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه ای که استکبار جهانی به جرم آزادگی و آزادیخواهی ما ملت ایران در پیش رویمان قرار داده، ضمن تجدید بیعت با آرمان های مقدس انقلاب عظیم اسلامی، انتظار داریم همانگونه که ملت قهرمان ایران همت و تلاش خود را در راه تثبیت نهال انقلاب و تبدیل آن به درختی تنومند و مقاوم مصروف داشته، مسئولان و دست اندرکاران ارائه خدمت به ایشان نیز نهایت مساعی خویش را برای حل مشکلات و گرفتاری های ایشان انجام دهند.
بیانیه ادامه یافته است: در چهلمین سالگشت پیروزی، ما کارکنان پزشکی قانونی قم دوشادوش سایر قشرهای جامعه و با دلی پر امید و سرشار از عشق به اسلام و انقلاب، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و رسالت خود را در پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی انجام خواهیم داد.

** حوزه هنری استان قم نیز با گرامیداشت چهل سال استقامت و پایمردی ملت شریف ایران در راهی که حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب راهبرش بوده‌اند، از ملت شریف و هنرمندان همیشه در صحنه دعوت می‌کند تا با حضور باشکوه خود در صحنه‌ خروشان بیست و دوم بهمن، بار دیگر مستکبران و زورگویان عالم را به خاک ذلت بنشاند و حماسه‌ای تاریخی بیافریند. 

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 74398

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74398/دعوت-نهادها-مردم-قم-حضور-راهپیمایی-22-بهمن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir