يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 74402
منبع : خبرگزاری تسنیم

ناوگان اتوبوس‌رانی قم سال ۹۸ نوسازی می‌شود

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم گفت: ناوگان اتوبوس‌رانی قم سال ۹۸ نوسازی می‌شود.
ناوگان اتوبوس‌رانی قم سال ۹۸ نوسازی می‌شود
ناوگان اتوبوس‌رانی قم سال ۹۸ نوسازی می‌شود
به گزارش قم نیوز حسن طلایی با اشاره به بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 98 اظهار داشت: برنامه محوری و حرکت بر محور افق 20 ساله و چشم‌انداز 5 ساله شهر قم در بودجه سال آینده شهرداری لحاظ شده است.

وی برخی از مهم‌ترین پروژه‌های سال 98 شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: ادامه تملک فاز 5 عمار یاسر و شروع عملیات احداث آن و اتمام تملک تقاطع کیوانفر با امام خمینی(ره) و شروع عملیات احداث این تقاطع مهم از پروژه‌های مهم حوزه حمل‌ونقل در سال آینده است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم با اشاره به برخی دیگر از مهم‌ترین پروژه‌های پیش‌بینی‌شده در بودجه سال 98 شهرداری اضافه کرد: تکمیل تملک و آغاز عملیات احداث زیرگذر میدان شهید امینی بیات، ادامه پروژه تقاطع فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص) و تکمیل و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح بلوار امام علی(ع) با بلوار خلیج‌فارس از دیگر پروژه‌های پیش‌بینی‌شده بودجه سال آینده خواهد بود.

عضو شورای شهر قم ادامه داد: آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار شهدای روحانیت با بلوار امام رضا(ع)، بازسازی نوگان اتوبوس‌رانی و جایگزینی ناوگان فرسوده با اتوبوس‌های دوست دار محیط‌زیست و خرید و نصب پل‌های عابر پیاده مکانیزه در سطح شهر از دیگر پروژه‌های مهمی بوده که سال آینده در شهر قم اجرا می‌شود.

طلایی با اشاره به پروژه‌های تفریحی جدید شهر قم در بودجه سال 98 شهرداری تأکید کرد: در بودجه سال آینده راه‌اندازی فاز نخست دریاچه مصنوعی و تکمیل و راه‌اندازی فاز نخست باغ پرندگان پیش‌بینی‌شده است، همچنین سال 98 پروژه‌های فرهنگی ورزشی در حال ساخت در مناطق هشت‌گانه شهر قم به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی کل پروژه‌های پیش‌بینی‌شده شهرداری در سال 98 را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در بودجه سال آینده همچنین ادامه پروژه‌های شهر هوشمند و عملیاتی نمود‌ن کار هوشمند شهروندی به نام" قم کارت" در نظر گرفته‌شده است، درمجموع پروژه‌های سال 98 شهرداری قم در 814 ردیف پیش‌بینی‌شده است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم ابراز کرد: درمجموع بودجه پیشنهادی سال 98 شهرداری قم به 2 هزار و 350 میلیارد تومان می‌رسد که نسبت به بودجه هزار و 850 میلیارد تومانی سال 97بالغ‌بر 27 درصد رشد داشته است، 80 درصد این بودجه در بخش عمرانی و 20 درصد نیز صرف هزینه‌های جاری می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgxt9u.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما