قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ملت ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواب دشمنان را آشفته کردند، گفت: مردم با این حضور ثابت کردند که اجازه جسارت به نظام اسلامی را نخواهند داد.
آیت‌الله نوری‌همدانی: ملت ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن خواب دشمنان را آشفته کرد
آیت‌الله نوری‌همدانی: ملت ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن خواب دشمنان را آشفته کرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب‌، با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مسئولان باید قدردان مردم بصیر باشند چون آن‌ها با ندای رهبرمعظم انقلاب و با اعتقاد دینی و مذهبی پای کار انقلاب هستند.

وی با اشاره به تقارت ایام فاطمیه و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید قدر فاطمیه را بدانیم و عزای این بانو بزرگ و اهل بیت (ع) در این کشور در هر زمان به احسن وجه صورت گیرد که هرچه داریم از این خاندان است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دنیای استکبار کشتن کودک شش‌ساله را نمی‌بیند، ادامه داد: غرب حاکمان قبیله‌ای عربستان را مجریان حقوق بشر معرفی می‌کند اما ایران را با داشتن این مردم غیرتمند و مدافع نظام و انقلاب را ناقض حقوق بشر معرفی و غرب با این برخورد دوگانه خود را رسوا کرده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به رسالت مسئولان در رفع مشکلات کشور گفت: مسئولان باید قدر مردم به‌خصوص جوانان را بدانند و این موضوع را بدانند که رسالت آن‌ها در مقابل مردم بصیر و انقلابی سنگین شده و تعلل در انجام وظایف و خدمت به این مردم گناه بزرگی است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به حضور بی‌نظیر ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب نشان دادند که با وحدت، عزت و اقتدار پشتیبان انقلاب اسلامی، نظام و رهبری هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن خواب دشمنان انقلاب و ملت را آشفته کردند، گفت: مردم با این حضور ثابت کردند که اجازه جسارت به نظام اسلامی را نخواهند داد.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: ملت با بصیرت و حضور خود در صحنه برنامه‌های دشمن علیه ایران و نشست سران کفر علیه انقلاب را در لهستان و نقاط دیگر پیشاپیش به شکست کشاندند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه اگر امام راحل بر اسلام تاکید ویژه داشتند به این دلیل است که مسلمانان روحیه ذلت پذیری ندارند، خاطرنشان کرد: اسلامیت و جمهوریت در 40 سال انقلاب اسلامی جلوه‌گر بوده است، مسلمانان هرجا ظلم و ستم ببینند بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی مقابل مستکبرین ایستادگی کرده و اجازه زور گویی نخواهند داد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjtxea.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما