سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 74426
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی: 

در بیش از ۲۰ استان کشور فعالیت داریم/ تولید ۷۶ اثر پژوهشی در یک سال گذشته 

قم نيوز : حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به اینکه یکی از محورهای فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی در بُعد پژوهش است، گفت: این دفتر در طی یک سال گذشته توانسته ۷۶ عنوان پژوهشی تولید نماید که یکی از آن عناوین، «کاشف الغطاء» در ۱۵ جلد است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی:در بیش از ۲۰ استان کشور فعالیت داریم/ تولید ۷۶ اثر پژوهشی در یک سال گذشته 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی:در بیش از ۲۰ استان کشور فعالیت داریم/ تولید ۷۶ اثر پژوهشی در یک سال گذشته 
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین واعظی پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم انقلابی در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: این حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی، حضوری دشمن شکن، دلگرم کننده و امید بخش بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه افزود:
همین حضور عظیم مردمی، مسئولیت مسئولان نظام و انقلاب را در خدمت رسانی بهتر و شایسته تر، سنگین کرده و می کند و امید است مسئولان نظام برای
رفع مشکلات مردم قدم های جدی تری بردارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی دارای مسئولیت های مختلفی است که از جمله آن در محورهای تبلیغ دینی، آموزش و پژوهش است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی گفت: در عرصه تبلیغ دین و در جهت ارتقای امور دینی قدم های خوبی برداشته است که از جمله آن فعال بودن این دفتر در بیش از 20 استان است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه افزود:
این دفتر از طریق ارتباط با مسئولین مختلف استانی مانند ائمه جمعه و ... با روحانیون ارتباط دارد و اقدام به آموزش به مبلغین در مسائل مختلف پاسخ گویی به شبهات، تقویت روحانیون در مباحث معرفتی و معرفت افزایی شیعیان می کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهارداشت: امروز به دلیل شرایط حساس و ارتقای سطح علمی مردم، کارگاه های معرفتی و آموزشی برای ارتقای سطح علمی روحانیون به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به اینکه یکی دیگر از محورهای فعالیت این دفتر در بُعد پژوهش است، گفت: در این عرصه این دفتر در طی یک سال گذشته توانسته 76 عنوان پژوهشی تولید نماید که یکی از آن عناوین، موضوع «کاشف الغطاء» در 15 جلد است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه افزود:
رسالت صیانت از مکتب اهل بیت(ع)، ترویج مبانی دینی و دفاع عالمانه از مکتب اهل بیت و پاسخ گویی به شبهات دینی و برگزاری گفتمان دینی از دیگر فعالیت های این دفتر است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: از دیگر فعالیت ها برگزاری 29 نشست علمی در طی سه ماه گذشته و در همین راستا تولید چهار کتاب در ارتباط با پاسخ به شبهات مراکز علمی، نهاد و سازمان های نظام بوده است.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcce0qm.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما