کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علوی‌گرگانی: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بی‌نظیر بود

خبرگزاری تسنیم , 23 بهمن 1397 ساعت 15:01

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود،گفت: خدا را شکر کردم که ملت ایران حضور پرشکوهی در ۲۲ بهمن داشت و سبب خشنودی مقام معظم رهبری و مراجع تقلید شدند.


به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار دیدار اعضای "همایش بین المللی امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" اظهار داشت: اقدامات خوبی در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده است که از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تولید و چاپ کتاب در زمینه موضوعات علمی و دینی یکی از اقدامات مورد توجه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: هر مؤسسه‌ای به آثار و تولیدات آن شناخته می‌شود و موضوعاتی که مؤسسات و مراکز علمی تولید می‌کنند باید اطلاع‌رسانی شود تا مردم متوجه شوند مراکز علمی حوزه در تولید مبانی دینی و اسلامی چه اقدامات مهمی انجام دادند.

استاد حوزه علمیه گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نقش مهمی در نشر معارف دینی و جامعه علمی دارد و امید است این مرکز علمی و دینی بتواند آثار فاخرتری از خود به یادگار بگذارد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: خدا را شکر کردم که ملت ایران حضور پرشکوهی در 22 بهمن داشت و سبب خشنودی مقام معظم رهبری و مراجع تقلید شدند.

انتهای پیام/  137


کد مطلب: 74428

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74428/آیت-الله-علوی-گرگانی-حضور-ملت-ایران-راهپیمایی-22-بهمن-بی-نظیر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir