سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 74428
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بی‌نظیر بود

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود،گفت: خدا را شکر کردم که ملت ایران حضور پرشکوهی در ۲۲ بهمن داشت و سبب خشنودی مقام معظم رهبری و مراجع تقلید شدند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود
آیت‌الله علوی‌گرگانی: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار دیدار اعضای "همایش بین المللی امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" اظهار داشت: اقدامات خوبی در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده است که از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تولید و چاپ کتاب در زمینه موضوعات علمی و دینی یکی از اقدامات مورد توجه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: هر مؤسسه‌ای به آثار و تولیدات آن شناخته می‌شود و موضوعاتی که مؤسسات و مراکز علمی تولید می‌کنند باید اطلاع‌رسانی شود تا مردم متوجه شوند مراکز علمی حوزه در تولید مبانی دینی و اسلامی چه اقدامات مهمی انجام دادند.

استاد حوزه علمیه گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نقش مهمی در نشر معارف دینی و جامعه علمی دارد و امید است این مرکز علمی و دینی بتواند آثار فاخرتری از خود به یادگار بگذارد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: خدا را شکر کردم که ملت ایران حضور پرشکوهی در 22 بهمن داشت و سبب خشنودی مقام معظم رهبری و مراجع تقلید شدند.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdceve8f.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما