کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانیون‌ شیعه و سنی از حماسه ملت می گویند؛

لزوم ایجاد موج رسانه ای معرفی حماسه آفرینی ملت انقلابی

خبرگزاری حوزه نیوز , 23 بهمن 1397 ساعت 17:45

ملت ایران بار دیگر همانند سال‌های گذشته و حتی پرشورتر، با حضور گسترده خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های استکبار جهانی دادند.


به گزارش قم نیوز پیرزوی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 پیام آور بزرگی در نیمه دوم قرن بیستم بود و 22 بهمن امسال بعد از چهل سال پیام دیگری به جهانیان مخابره کرد و اینکه، مردم ولایت مدار با بصیرت کامل عرصه جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن را درک کرده اند و می دانند، عظمت و شکوه انقلاب به وحدت و یکپارچگی مردم است.

پیام انقلاب تا قلب جهان کفر پیش رفته است

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، با اشاره به شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: با تمام تحریم ها و تبلیغات دشمن، باز هم مردم بصیر و فهیم کشور پیمان دوباره ای را با انقلاب اسلامی و ولایت بستند.

وی  با اشاره به دشمنی های آشکار آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: سردمداران آمریکا بارها با توهین‌های مکرر خود دل ملت شریف ایران را به درد آوردند، ولی باز هم مردم با شرکت در راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادن.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه بیداری اسلامی تا قلب اروپا و آمریکا پیش رفته است، تاکید کرد: علت ترس دشمنان از انقلاب اسلامی این است، که آن‌ها می‌ترسند کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری از زیر یوغ استعمارِ استکبار جهانی بیرون آمده و اسلام ناب محمدی در کشور هایشان باعث بیداری و انقلاب مردمی شود.

 حجت الاسلام و المسلمین بابایی در خصوص قتل کودک 7 ساله به جرم شیعه بودن توسط وهابی سعودی، گفت: کودک‌کُشی و جنایت برای آمریکا و عربستان مانند آب خوردن است، چرا که مستکبران جز خود کسی را آدم حساب نمی‌کنند و برای ملت مسلمان ارزش قائل نیستند.

 امام جمعه فردوس متذکر شد: عصبانیت مستکبران به دلیل صدور انقلاب به کشورهای اسلامی و مردم مستعضف جهان است و به لطف خداوند تمام مستکبران عالم به سزای اَعمال جنایتکارانه خود خواهند رسید.

 

صحنه قدرت‌نمایی ملت ایران علیه استکبار جهانی

مولوی خالقی امام جمعه اهل سنت درمیان‌ نیز در گفت و گو با خبرنگار"حوزه"‌ در بیرجند، اظهار داشت؛ هیچ انقلابی در درون اسلام به وجود نیامد، مگر این ‌که در راس آن فرزندی از نسل زهرای مرضیه(س) بوده باشد، مانند انقلاب اسلامی ایران که به برکت رهبری امام راحل(ره) یکی از فرزندان بانوی دوعالم شکل گرفت و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: منافقین نسبت به انقلاب با مشرکین و کفار همسو هستند، کفر ملت واحده است؛ این‌ها نسبت به انقلاب اسلامی بدبین‌ هستند، چرا که از چهارطرف دشمنان و منافقین در داخل و خارج عناد و دشمنی را با ملت ایران دارند و دلیل آن، این است که می‌خواهند، نور الهی را خاموش کنند.

امام جمعه اهل سنت درمیان از ۲۲ بهمن ماه امسال به عنوان صحنه قدرت‌نمایی ملت ایران علیه استکبار جهانی یاد کرد و افزود: ملت ایران بار دیگر همانند سال‌های گذشته و حتی پرشورتر، با حضور گسترده خود در این راهپیمایی‌ جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های استکبار جهانی دادند.

مولوی خالقی با بیان اینکه مردم  پیام ۲۲ بهمن را به دشمنان اسلام مخابره کردند، افزود: حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و مردم چه شیعه و چه سنی دوش به دوش هم، پیام وحدت و یکپارچگی را در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان مخابره کردند.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است، آن است، ملت ایران به دنیای کفر نشان دادند، که ایران با وجود تمام تحریم ها هیچ وقت شکست خوردنی نیست.

امام جمعه اهل سنت درمیان راه و رشادت شهیدان را همواره در جامعه زنده دانست و افزود: همه ملت شریف ایران، زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی همچون همیشه وطن خود را با جان و دل صیانت وحفاظت کرده و در حمایت و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد.

 

انقلاب ایران پیام ایستادگی و آزادی را در منطقه طنین انداز کرد

حجت الاسلام علی ابطحی‌مقدم مدیر مدرسه علمیه قائن نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، ضمن تبریک سالروز ۲۲ بهمن، اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران این است، که امروز دنیا بدون حضور جمهوری اسلامی ایران نمی تواند مشکلات منطقه را حل کند و حتی در زمان انتخابات در آمریکا از کاندیدا ها می پرسند که موضع شما در برابر ایران چیست؟ این حکایت از جایگاه ایران در منطقه دارد.

حجت الاسلام ابطحی‌مقدم با اشاره به اینکه انقلاب ایران پیام ایستادگی و آزادی را در منطقه طنین انداز کرد، افزود: صدور انقلاب به کشورهای همسایه و تبیین دستاوردها و جایگاه ایران یکی از مهمترین وظایف روحانیون و طلاب است، که نباید از اهمیت آن غفلت شود.

وی با اشاره شکوه یوم‌الله 22 بهمن در چهلمین سالگرد انقالب،اذعان داشت:۲۲ بهمن در حکم عید غدیر است، که مردم ولایت مدار، ما هر ساله باشکوهتر از سال قبل برگزار می کنند، و امسال این شکوه و عظمت غرورآفرین است و این عظمت سبب شد، که نظام جمهورس اسلامی سالهای سال از کوچکترین خطری بیمه شود.

مدیر مدرسه علمیه قائن با بیان این‌که در ۲۲ بهمن امسال به کوری چشم استکبار جهانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم ،یادآور شد: حال می‌بینیم دشمن از چندین ماه گذشته برای عدم حضور مردم در راهپیمایی برنامه‌ریزی کرده،‌ ولی ناکام مانده است و این نشان از بصیرت بالای مردم ولایتمدار می دهد.

وی خدمات نظام را بسیار گسترده دانست و خاطر نشان کرد: ما در عرصه های راهسازی، سدسازی، خدمات زیربنایی، علم و فناوری، دانش هسته ای و دفاعی موفقیت های ارزشمندی کسب کرده ایم که دوست و دشمن را به تعجب واداشته است.

حجت الاسلام ابطحی‌مقدم با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته،مطرح کرد: اصحاب رسانه بایستی در راستای تبیین فعالیت های نظام در این مدت نقش مهم و اساسی داشته باشند و روحیه امید را درمیان مردم ایجاد کنند.

وی با تاکید بر این مهم که امنیت کشور را در این چهار دهه مدیون خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری هستیم،بیان کرد: وارد پنجمین دهه انقلاب اسلامی می شویم و بایستی در این دهه نیز آماده توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان باشیم.

 

لزوم ایجاد موج رسانه ای معرفی عظمت و شکوه راهپیمای ۲۲ بهمن

حجت الاسلام راستگو امام جمعه درح‌ در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» از بیرجند، اظهار کرد: امروز همه ایرانیان داخل و خارج از عظمت و شکوه راهپیمایی 22 بهمن احساس غرور ملی کردند.

 وی با اشاره به سانسور خبری این راهپیمایی اظهار کرد: باید موج رسانه ای در فضای مجازی برای به تصویر کشیدن، شکوه و عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن راه اندازی کرد، تا جشن چهلمین سالگرد انقلاب به گوش همه جهانیان برسد.

امام جمعه درح‌ ادامه داد:مردم ایران در ۴۰سالگی انقلاب به یک بصیرت و فهم کامل رسیده‌اند، که بین مسائل حاشیه‌ای،اقتصادی و سایر مسائل مرزی قائل شوند.
وی اضافه کرد: امروز مردم به دستاوردی رسیده‌اند، که برایشان روشن شده، که این انقلاب ریشه در قلب آنان دارد.

حجت الاسلام راستگو ضمن اشاره به آیه 120 سوره مبارکه آل عمران،اذعان داشت: در شرایط کنونی به مقاومت و تقوا نیاز داریم‌، چرا که خداوند حامی انسان‌های با تقواست و از آنها حمایت می‌کند.

وی حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل جدید را برای دوام آن حائز اهمیت دانست و افزود: خداوند را شاکریم که تاکنون نیز شاهد رویش‌های بسیاری بوده‌ایم و توانسته‌ایم ارزش‌ها را منتقل کنیم.

امام جمعه درح ضمن اشاره به این مهم که کشورامروز در جنگی ترکیبی قرار دارد، متذکر شد: جنگ رسانه‌ای، جنگ سایبری، جنگ نرم، جنگ سیاسی، جنگ روانی و دیپلماسی، جنگ نیابتی، جنگ اقتصادی و جنگ نامرئی از جنگ‌هایی است که امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

 سخن پایانی

خداوند منان را شاکر هستیم که مدت ۴۰سال از عمر انقلاب اسلامی به روسپیدی‌ سپری شده است،چهل سالی که برای رسیدن به آن خون هزاران شهید در این سرزمین بر زمین ریخته شد تا نگذارند که ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست استکبار جهانی و دشمنان این آب و خاک بیفتد،چهل سالی که همه با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر و با تبعیت از ولایت فقیه امام‌ خامنه‌ای،این مسیر طویل را پشت سر گذاشتیم،چهل سالی که دشمن با تمام توان با حربه‌ تحریم قصد داشت که مسیرمان‌ را ببندد و ما را نیز همانند خود بی‌‌آبرو کند ولی زهی خیال باطل!!!

امروز با غرور و غیرت تمام می گویم،‌ ملت ایران با شکوه و عزمت هر چه تمام تر چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفت و این نشان از بلوغ فکری و بصیرتی مردم عزیز و شریف ایران اسلامی دارد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 74437

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74437/لزوم-ایجاد-موج-رسانه-معرفی-حماسه-آفرینی-ملت-انقلابی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir