سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 74438
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام ماندگاری:

مردم ایران مردانه پای انقلاب ایستادند و دشمنان را ناامید کردند

قم نيوز : سخنران حرم بانوی کرامت گفت: علی‌رغم کم‌کاری و سوء مدیریت مسئولین، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان و... مردم ایران مردانه پای انقلاب ایستادند و در جشن چهل‌سالگی شرکت و دشمنان را نامید کردند.
مردم ایران مردانه پای انقلاب ایستادند و دشمنان را ناامید کردند
مردم ایران مردانه پای انقلاب ایستادند و دشمنان را ناامید کردند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ماندگاری امشب در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س)، با اشاره به راهپیمایی بزرگ و با شکوه 22 بهمن  در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی گفت: اصلی‌ترین وظیفه در 40 سالکی انقلاب اسلامی، شکر نسبت به انقلاب و استقرار نظام اسلامی است؛ همه باید شاکر این انقلاب و نظام اسلامی باشیم و مسئولین نیز باید شاکر این مردم و امت اسلامی ایران باشند.

وی افزود: راهپیمایی امروز 22 بهمن، دشمن‌شکن و دشمن‌کورکن بود؛ در شرایط اقلیمی مختلف کشور، مردم در هوای سرد و با وجود برف و باران به خیابان‌ها آمدند و در برابر وسوسه‌های دشمنان مقابله کردند. حقیقتاً امت اسلامی ایران، نمونه بودن خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند و در برابر وسوسه‌های شیاطین و منافقان داخلی و دشمنان خارجی شگفتی آفریدند و نشان دادند لیاقت امت نمونه و امت عصر ظهور و یاری‌نمودن امام عصر(عج) را دارند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران با تمام اختلاف‌سلیقه‌ها و مشکلات اقتصادی، اعجاز آفریدند و در مقابل سقیفه های بنی ساعده، ابوسفیان‌ها و بنی‌امیه‌های امروزی مقابله کردند و آن‌ها را ناامید نمودند، درحالی‌که امت رسول خدا بعد از رحلت ایشان ولی خدا را تنها گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری تأکید کرد: علی‌رغم کم‌کاری و سوء مدیریت مسئولین، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان و...مردم ایران مردانه پای انقلاب آمدند و در جشن چهل‌سالگی شرکت و دشمنان را نامید کردند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: بنا بر فرموده نبی گرامی اسلام، مردم ایران، برادران رسول خدا هستند که نه پیامبر و نه امام را می‌بینند اما یاری کنندگان دین خدا هستند.

سخنران حرم بانوی کرامت در ادامه گفت: اگرچه راهپیمایی چندساعته 22 بهمن به‌ظاهر پیاده‌روی بود، اما در باطن، خواب دشمنان را پریشان و مشوش کرد و تمام زحمات شبانه‌روزی دشمن را بر باد داد و امید است؛ این امت زمینه‌ساز بستر ظهور شود.

وی خاطرنشان کرد: قدر و منزلت این امت باید توسط مسئولین و خود مردم شناخته شود؛ آنها نباید در حق این مردم ظلم کنند ولی متأسفانه بعضی از مسئولین در حق این مردم خواسته و ناخواسته ظلم می‌کنند درحالی‌که این امت مورد تائید خداوند، رسول خدا و اهل‌بیت(ع) هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری تأکید کرد: مسئولین باید گرانی‌ها را کنترل و اشتغال فراهم نمایند، مایحتاج مردم را ارزان‌تر کنند، اسراف را از ادارات و وزارتخانه‌ها حذف و جلوی رانت‌خواری را بگیرند، در غیر این صورت ظلم بزرگی در حق مردم کرده‌اند و در قیامت باید پاسخگویی خون شهدا باشند.

وی یادآور شد: مملکت ایران نعمات خدادادی بسیاری دارد و سرشار از معادن است، نباید وضعیت اقتصادی این‌چنین باشد و مردم با مشکلات اقتصادی دست‌وپنجه نرم کنند.

سخنران حرم بانوی کرامت در پایان گفت: خود مردم نیز باید قدردان خودشان باشند، چراکه امروز توانستند شیاطین جن و انس را ناامید کنند و از وسوسه‌های شیاطین در امان بمانند و پیروی نکنند. باید همین عدم پیروی را در فساد و فحشا نیز به کار بگیرند و شیطان را نامید کنند و بازاری‌ها نیز با عدم گران‌فروشی، احتکار، بی‌انصافی و... شیطان را نامید کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfcjde.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما