چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 74469
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه مجلس :

صنایع وابسته به دامداری در قم ایجاد شود

قم نيوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: استان قم جزو قطب‌های دامپروری کشور است، صنایع وابسته به دامداری در این استان رشد نکرده است و باید به دنبال گسترش این صنایع در قم برای ایجاد ارزش افزوده باشیم.
عضو هیأت رئیسه مجلس : صنایع وابسته به دامداری در قم ایجاد شود
عضو هیأت رئیسه مجلس : صنایع وابسته به دامداری در قم ایجاد شود
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی استان قم در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی  22 بهمن اظهار کرد: مردم با وجود این که از عملکرد مدیران گلایه مند هستند، ولی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا نشان بدهند که پای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایستادند.

وی ادامه داد: اگر به دنبال کشوری آباد و مردمی با رفاه هستیم باید با برنامه ریزی و همدلی دولت و مجلس و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای رسیدن به این اهداف تلاش کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: این استان یک استان کوچک است، ولی ظرفیت بالایی در زمینه بخش کشاورزی دارد و تعدادی کشاورزان برتر کشور از استان هستند. باید به جوانان تحصیل کرده در بخش کشاورزی قم بها بدهیم، امکان انجام کارهای بزرگ در این بخش وجود دارد.

امیرآبادی استان قم را یک استان با تنش آبی بالا دانست و تصریح کرد: با وجود اینکه زمین‌های مناسب کشاورزی در استان قم زیاد نیست، اما در جایی که به جوانان در این بخش بها دادیم، کارهای بزرگی صورت گرفت.

وی ادامه داد: استان قم جزو قطب‌های دامپروری کشور است، صنایع وابسته به دامداری در این استان رشد نکرده است و باید به دنبال گسترش این صنایع در قم برای ایجاد ارزش افزوده باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در مجلس برای حل مشکلات مردم در خصوص اراضی منابع طبیعی آمادگی داریم. شکایت‌هایی در این خصوص به دفتر مقام معظم رهبری رسید و ایشان دستوراتی برای حل این مشکلات مردم در زمینه اراضی منابع طبیعی دادند.

امیرآبادی چاه‌های کشاورزی را از پرداخت عوارض برق مستثناء دانست و خاطرنشان کرد: امکان خوبی برای بخش کشاورزی برای استفاده از منابع صندوق توسعه ملی فراهم شده است، برای استمهال بیشتر وام‌های کشاورزان در بودجه سال آینده تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/78004*40
https://qomnews.ir/vdcjhxea.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما