شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 7448
نماینده مردم قم:

مشكل اصلی دشمنان با اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشكل غرب برای انرژی هسته ای ایران بهانه است چرا كه اسلام برای آنان مشكل ایجاد كرده و این كشور تا زمانی كه به اسلام عمل می كند دشمنان بسیاری خواهد داشت.
مشكل اصلی دشمنان با اسلام است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی در همایش ائمه جماعات استان قم در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب و علما خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند و وظیفه ما در این دوران سنگین تر است.

وی ابراز داشت: هم اكنون زمان استراحت سپری شده است و تلاش ها، برنامه ریزی ها، ایجاد شبهات و تهدید ها و ترور دانشمندان هسته ای كشوراز برنامه های دشمنان علیه ایران اسلامی است.

آشتیانی گفت: عزت و قدرت و توانی كه خداوند به ملت ما داده است را باید شكر گذار باشیم و اگر شكر این نعمت نكنیم ناسپاسی ها كار دست ما خواهد داد.

وی ادامه داد: در دوران سختی قرار داریم كه وسایل ارتباط جمعی غربی به وفوراقدام به ایجاد شبهه، اهانت و تحریف می كنند تا بین مسلمانان انشقاق ایجاد نمایند و این امر وظیفه را برای ما سنگین تر می كند.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر یك از ائمه جماعات را باید یك اداره ارشاد سیار بداند، مناطقی در قم مانند نیروگاه داریم كه پرجمعیت است ونیاز است كه برای كار فرهنگی در تابستان در مساجد برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.e8fbjh8ev9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما