پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 74515
منبع : خبرگزاری فارس
وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

تلاش دولت برای تکمیل 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور

قم نيوز : وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت به دنبال تکمیل 500 هزار واحد باقی مانده مسکن در کشور است، همچنین وزارت راه و شهرسازی برای احداث 400 هزار واحد مسکن جدید برنامه دارد.
تلاش دولت برای تکمیل 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور
تلاش دولت برای تکمیل 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور
به گزارش قم نیوز محمد اسلامی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: این وزارتخانه به دنبال رونق بخشیدن به تولید مسکن در کشور به خصوص برای اقشار کم درآمد است و وزارت راه و شهرسازی در این خصوص تکلیف قانونی دارد.

وی ادامه داد: فعالیت‌ها در پروژه مسکن مهر شتاب گرفته و دولت به دنبال تکمیل 500 هزار واحد باقی مانده مسکن در کشور است، همچنین وزارت راه و شهرسازی برای احداث 400 هزار واحد مسکن جدید برنامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: منابع مالی برای بازآفرینی شهری و اصلاح بافت‌های فرسوده در کشور پیش بینی شده است و شهر قم مشکلاتی در خصوص بافت‌های فرسوده دارد.

اسلامی با اشاره به وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: به دنبال برطرف کردن نقاط حادثه خیز در راه‌های کشور هستیم، البته آمار بی احتیاطی در رانندگی بالا رفته است.

وی ادامه داد: ایمن سازی راه‌ها جزو برنامه‌های فوری وزارت راه و شهرسازی است تا مردم با آسودگی بتوانند که در راه‌های کشور حرکت داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: بهبود معیشت مردم جزو برنامه‌های اصلی دولت است و هر کدام از دستگاه‌های دولتی در سال آینده در این خصوص تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbssbz.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما