پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 74523
منبع : خبرگزاری فارس
وزیر راه و شهرسازی:

مسکن اقشار کم درآمد در اولویت وزارت راه و شهرسازی است

قم نيوز : وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بحث مسکن به خصوص برای قشر کم درآمد جزو اولویت‌های این وزارتخانه است گفت: هدف ما این است که بخش تولید مسکن را در کشور فعال کنیم و از این طریق اقشار کم درآمد زودتر از مسکن بهره مند شوند.
مسکن اقشار کم درآمد در اولویت وزارت راه و شهرسازی است
مسکن اقشار کم درآمد در اولویت وزارت راه و شهرسازی است
به گزارش قم نیوز محمد اسلامی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سبحانی با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: مردم در این روز سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وی ادامه داد: اهتمام دولت در دهه پنجم انقلاب اسلامی این است که به صورت جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کند، رئیس جمهور وزارتخانه‌ها را موظف کرده است که نیازهای ملموس مردم را در اولویت کارهای خود قرار بدهند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بحث مسکن به خصوص برای قشر کم درآمد جزو اولویت‌های این وزارتخانه است، هدف ما این است که بخش تولید مسکن را در کشور فعال کنیم و از این طریق اقشار کم درآمد زودتر از مسکن بهره مند شوند.

اسلامی توسعه خطوط ریلی را اولویت وزارت راه و شهرسازی دانست و تصریح کرد: به رغم کارهای بزرگی که پس از انقلاب در راه‌ها صورت گرفت، هنوز نیازمند اصلاح ساختار راه‌ها هستیم و باید به دنبال فرهنگ سازی در زمینه رانندگی در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل هر چه زودتر تقاطع پردیسان با رفع معارضین تلاش خواهیم کرد، نباید احداث فازهای بعدی این تقاطع همچون فاز نخست تقاطع مدت زیادی طول بکشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaemn0.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما